جلوگیری از دو تکه شدن یک پاراگراف در میان صفحات Word

اشتراک گذاری :

نودیها:هنگامی که در حال تایپ یک متن در Word هستید و مکان‌نما به انتهای صفحه می‌رسد،ادامه‌ی متن به طور خودکار در صفحه‌‌ی بعدی تایپ می‌شود.

این موضوع باعث می‌شود پاراگرافی که در حال تایپ آن هستید در میان این دو صفحه، دو تکه شود. اگر مایلید که در این مواقع کل پاراگراف به صفحه‌ی بعد منتقل شود، می‌توانید از این ترفند استفاده نمایید.
بدین منظور هنگامی که مکان‌نمای تایپ در محدوده‌ی پاراگراف مورد نظر قرار دارد، بر روی فلش کوچک پایین سمت راست محدوده‌ی Paragraph در تب Home کلیک کنید.
در پنجره‌ی بازشده به تب Line and Page Breaks بروید.تیک گزینه‌ی Keep lines together را فعال نموده و روی دکمه‌ی OK کلیک کنید. با این کار کل این پاراگراف به صفحه‌ی بعد منتقل می‌شود.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حرف‌های جالب رقیب روس حسن یزدانی درباره ایرانی‌ها/ بعد از فینال فهمیدم پزشک تشک ایرانی‌ بود

چ آگوست 31 , 2016
نودیها:نور گدیوف روس در فینال وزن ۷۴ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۶ ریو برابر حسن یزدانی از ایران شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. این کشتی گیر روس در مصاحبه ای با یکی از سایت های ورزشی این کشور گفت: می خواستم به مدال طلا برسم، اما گاهی پیش می […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...