توهین شاهین نجفی به حضرت عباس (ع)

اشتراک گذاری :

 “شاهین نجفی” خواننده هتاک مقیم خارج از کشور که چندین بار سابقه بی حرمتی و هتاکی به نماد ها و مقدسات شیعی را داشته بار دیگر با انتشار پوستر آهنگ جدید خود به مقام والای حضرت ابوالفضل العباس (ع) جسارت کرد.
وی پیش از این نیز با انتشار قطعاتی به مقام امام هادی (ع)، امام عصر (عج) و به سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) جسارت کرده بود.


همچنین پس از انتشار آثار موهن این خواننده مقیم خارج از کشور چندی از مراجع عظام تقلید حکم ارتداد این خواننده را صادر کردند.
لازم به ذکر است پس از بی حرمتی های پی در پی این خواننده موجی از اعتراضات نسبت به توهین های او از سوی جامعه شیعی شکل گرفت که پس از این اتفاقات پلیس کشور آلمان رسما اعلام کرد که حافظ جان شاهین نجفی در مقابل هر گونه تهدیدی از سوی معترضین خواهد بود.
این خواننده هتاک اخیرا در ترانه ای دیگر به ساحت مقدس و ملکوتی حضرت ابوالفضل العباس (ع) اهانت نموده است.

 

این اهانت ها که در سایه چتر امنیتی دولتهای غربی همچون آلمان صورت می گیرد، پیش از این مورد استقبال شبکه های ماهواره ای فارسی زبان همانند بی بی سی فارسی و صدای آمریکا قرار گرفته بود.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 363

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بی اعتنایی ظریف به دستور رهبر انقلاب!

پ آوریل 23 , 2015
افخم در نشست خبری خود با خبرنگاران،  در پاسخ به این سئوال که الاخبار مدعی شده کری در تماس تلفنی دیروز خود با ظریف درباره یمن صحبت داشته، گفت: این گفتگو صورت گرفته است. وی افزود: در طول مذاکرات مواردی پیش آمده است که بنا به ضرورت گفتگوهایی صورت گرفته و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...