تقدیم آنتن صداوسیما به روحانی

اشتراک گذاری :

نودیها:رسانه‌ ملی که در روزهای گذشته به دلیل نحوه جانبدارانه در پوشش سخنرانی های روحانی در آستانه انتخابات با انتقاداتی رو برو بوده، صبح دیروز (سه‌شنبه) نیز با پوشش زنده سخنان رئیس جمهور در مراسم رژه روز ارتش، به رویه خود ادامه داد.

پوشش زنده و کامل مراسم روز ملی فناوری هسته‌ای با حضور و سخنرانی روحانی در ۲۰ فروردین، پخش زنده نشست خبری رئیس دولت مستقر درست یک روز قبل از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری و در نمونه آخر پخش مستقیم حضور وی  در عسلویه -که حالا داوطلب محسوب می‌شود- و از سوی دیگر قراردادن سخنرانی‌ها و برنامه‌های روحانی در صدر اخبار سیما، از جمله رفتارهایی است که رسانه ملی در حمایت از روحانی انجام داده است.

این تقدیم آنتن صدا و سیما به یک کاندیدای ریاست جمهوری واکنش های شدیدی را در رسانه ها و بالاخص شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

یکی از فعالان شبکه های اجتماعی این توئیت را منتشر کرد: «آقا گلریزون بگذارید تا پولی جمع بشه بدیم جناب عسگری تا بخاطر بودجه انقدر بی قانونی نکنه به نفع دولت.»

یکی از کاربران توئیتر با الهام از یکی از تبلیغات صدا و سیما در صفحه شخصی اش نوشت: «+اینم شد زندگی؟هر شبکه ای میزنم روحانی تو کادره +خدا رو شکر که رئیس جمهوری داریم که هرپروژه رو چند بار الکی افتتاح میکنه».

کاربری به نام «مانتره» نوشت:«فحش صداوسیما روجریان ارزشی میخوره،بهره تبلیغاتیش رودولت روحانی میبره؛با تبلیغات غیرقانونی انتخاباتی در شبانه‌روز.»

فعال دیگر فضای مجازی این تصویر را منتشر کرد و نوشت: «مورد داشتیم طرف تا دیروز به صداوسیمای مملکت میگفت صداوسیمای میلی حالا همون صداوسیما شده ستاد تبلیغاتی ایشون…».

این متن نیز در شبکه توئیتر بازتاب فراوانی داشت: «کسی شماره روحانی رو داره بهش بگه داداشم یه رای که بیشتر نمیخوای!

فقط بذار سریالمونو ببینیم برو بیرون از صداوسیما لطفاً».

علی جبرئیلی هم در این باره نوشت: اگه صدا وسیما همینجور پیش بره فک کنم وسط بازی یوونتوس و بارسلونا یهو سخنرانی روحانی رو پخش کنن و بگن فلان جا افتتاح شد».

یکی دیگر از کاربران نوشت: «شانس آوردیم انتخابات قبل از ماه مبارکه وگرنه #صدا_و_سیما #روحانی رو میاورد قبل از اذان بهمون درس اخلاق بده».

یکی دیگر از فعالان نوشت: «صدا و سیما جوری شده که کم مونده برای برنامه‌ عموپورنگ، یکی از کاندیداها  رو دعوت کنه بیاد اونجا بگه کی از همه رای آورتره، بچه‌ها جیغ بزنن من من من من! .»

نامه روز گذشته حجت الاسلام رئیسی به رئیس جمهور و رئیس صداوسیما برای همین موضوع باعث شد که انتقادات فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی بیشتر شود. رئیسی در بخشی از نامه خود به روحانی نوشت: «بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.»

هرمس با اشاره به این نامه نوشت: «خلاصه دو نامه انتقادی امروز ریسی:  به صدا و سیما: #صداوسیما_ستاد_نیست؛ به روحانی: #دولت_ستاد_نیست.»

یکی از کاربران درباره واکنش دخترش به حضور مداوم روحانی در تلویزیون نوشت: «تلویزیون٬ حسن روحانی رانشان می‌دهد، دختر۹ساله‌ام میگه: این آقاهه بازیگرجدیده؟ چراتو همه برنامه‌ها هست؟+از پاسخ میمانم»

فیدل این توییت را منتشر کرد: «روحانی بره، قطعا کنداکتور صداوسیما خالی میشه،من میگم رای هم نیاره بذارن بیاد حرف بزنه،دوس داره خب!»

به باور برخی کارشناسان، پوشش سخنان رئیس‌جمهور مستقر که داوطلب انتخابات پیش رو است، تا انتخابات آتی باید در حد معمول همچون سایر داوطلبین باشد.گفته شده علت حمایت جانبدارانه رسانه ملی از حجت الاسلام روحانی در آستانه انتخابات، فشار سیاسی دولت از طریق ابزار مالی برصدا وسیما است. باید دید در روزهای آینده صداوسیما در مقابل این موج انتقادات چه واکنشی نشان خواهد داد؟

 رجا نیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 25

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پرداخت یارانه نقدی دیگر شب مصیبت عظمای دولت نیست؟/ وزیر اقتصاد فراموش کرد!

چ آوریل 19 , 2017
نودیها:هدفمندسازی یارانه ها، یکی از نمایان‌ترین طرح های اقتصادی است که توانست به قشر ضعیف جامعه کمک کند، اما این حمایت چندان به قوت خود باقی نماند چرا که حرف‌های ضد و نقیضی درمورد آن صورت گرفت.   علی طیب‌نیا روز گذشته در حاشیه مراسم رونمایی از بانک داده‌های اقتصادی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...