تصاویر اتاق کنترل امنیتی در مکه

اشتراک گذاری :
در سال ۱۳۹۱ بیش از ۱۲۰ هزار نیروی امنیتی در بخشهای امنیتی در خدمت حجاج بیت الله الحرام بودند، همچنین ۱۰ هزار دستگاه تجهیزات و ۲۵ فروند بالگرد سازمان  دفاع شهری، ۲۰ فروند بالگرد سازمان امنیت و ۳۰ هزار دوربین برای کنترل و ۱۰۰ گشتی امنیتی و ۲۰۰ مرکز  امنیتی، امنیت حجاج را برعهده داشتند.

رئیس کمیته مرکزی حج عربستان همچنین اعلام کرد: شهرداری مکه مکرمه در موسم حج امسال از طریق ۱۲ هزار کارگر نظافت در مکه مکرمه و مشاعر مقدسه فعال بود، همچنین ۳۶۰۰ میلیون متر مکعب آب با میانگین ۶۰۰ هزار متر مکعب در هر روز پمپاژ شد.

اما با تمام این اقدامات امنیتی امسال سال قتل علم حجاج بود و نشان داد بی کفایتی مسئولین سعودی با هیچ تجهیزاتی جبران نمی شود.
با وجود استفاده از چند هزار دوربین مدار بسته سعودی ها نتوانستند از وقوع حادثه دردناک حج امسال جلوگیری کنند.
سعودی ها چند سال است که به بهانه تامین امنیت بیشتر برای زائرین سیستم های پیشرفته دوربین های مدار بسته را در سراسر شهرها و مکان های زیارتی قرار داده اند، اما به تظر می رسد که این سیستم ها برای هرکاری استفاده شده اند به غیر از تامین امنیت حجاج.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

محمدرضا - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

انتقادات مدیر مسئول کیهان از نطق ۹۴ روحانی در سازمان ملل

چ سپتامبر 30 , 2015
نودیها : اگرچه برخی از اطرافیان و مشاوران رئیس‌جمهور محترم اصرار دارند که هر انتقادی را به حساب مخالفت با ایشان بنویسند و با بهره‌گیری از شگرد «مارپیچ سکوت» منتقدان را به سکوت وادارند، ولی به قول حضرت امام(ره)، آنان که دستی به قلم دارند- از جمله مطبوعات- نه فقط […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...