تشکر مادر شهید عرصه موسیقی از استاد حسین علیزاده

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  فاطمه ببریان مادر شهید حمیدرضا نظام از شهدای عرصه موسیقی کشور با انتشار نامه ای خطاب به حسین علیزاده از وی به جهت نپذیرفتن نشان شوالیه کشور فرانسه تقدیر کرد.

در متن نامه مادر شهید نظام آمده است:

«هنرمند فرهیخته و چهره نام آشنای موسیقی ایران اسلامی، جناب استاد حسین علیزاده

انسان در مسیر زندگی، با آزمون های متعددی مواجه می گردد که نحوه نگرش و نوع تصمیم و انتخاب او در قبال گزینه های مورد نظر، نقش معنادار و تعیین کننده ای را در ذلت یا عزت و یا سقوط و نیک فرجامی آدمی ایفا می نماید. با مروری در دفتر ایام، قلمرو نگاهم به آزمون پر افتخاری معطوف گشت که جنابعالی هوشمند، آگاهانه، با گزینش احسن و ترجیح فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی و احساسات پاک و مانای ایرانیان هنردوست بر نشان شوالیه بیگانگان، تاج عزت و کرامت را بر سر نهادید و به اسوه ای برای هنرمندان این مرز پر گوهر مبدل گشتید. چه با شکوه بود طنین و پژواک «نه» مقدستان به هدیه غیر خودی و چه تماشایی و دلنشین بود گلبرگ کلامتان که «امیدوارم روزگاری به جایی برسیم که نشان هنری کشور خودمان را برگرفته از نام بزرگانی چون عطار و فردوسی و حافظ به بزرگان هنر سراسر جهان بدهیم و آنان به داشتن این نشان افتخار کنند.»

این ایثار عزت بخش و گزینش و انتخاب عزت آفرین، مرا بر آن داشت تا به عنوان مادر یک شهید، آن هم شهیدی نقش آفرین در عرصه موسیقی و هنر انقلاب اسلامی، به بازخوانی آن رخداد عبرت آموز مبادرت ورزم و بدین وسیله و با هدیه ای از میراث به جای مانده از شهید عزیزم مراتب تقدیر و تحسین خویش را به جنابعالی ابلاغ نمایم. امید که در پرتو الطاف آفریدگار هستی، همواره عزیز و سربلند باشید. فاطمه ببریان / مادر شهید هنرمند حمیدرضا نظام»

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیت‌الله جوادی آملی: گزینه روی میز ما قرآن است/ ضرورت اصلاح ساختار بانک‌ها

چ ژوئن 1 , 2016
سایت نودیها : آیت‌الله عبدالله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در درس تفسیر قرآن کریم که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد به جهل، کف‌بینی و آداب و سنن باطل دست و پاگیر است و دین آداب و سنن باطل را از انسان می‌گیرد. وی خاطرنشان کرد: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...