ترافیک تهران را به صورت مستقیم نظاره‌گر باشید

اشتراک گذاری :

تلفن همراه

با این برنامه می توانید علاوه بر دیدن نقشه به طور کامل و امکان بزرگنمایی(zoom) کردن، مسیرها و مناطقی در تهران را که ترافیک هستند ببینید و از رفتن به آنجاها خودداری کنید.

شرح خبر + بارگیری نرم افزار اندروید در ادامه

مرکز کنترل ترافیک در کلانشهری مثل تهران با وسعت و تعداد خودرو بالا نیازمند رویکردها و راهبردهای پیچیده ای است. در اکثر شهرهای بزرگ و پیشرفته دنیا به منظور ارتقاء احاطه مدیریت شهری بر کلیه رویدادها و وقایع اثرگذار شهر، از فناوری های نوین نظارت از راه دور استفاده می شود و با استقرار ساختاری یکپارچه به عنوان مرکز فرماندهی شهر، امکان اعمال تدابیر مدیریتی در خصوص رویدادها و حوادث مختلف شهر فراهم می گردد. شهر تهران در این خصوص جزء شهرهای پیشتاز در منطقه خاورمیانه می باشد. مركز كنترل ترافیک تهران به عنوان بزرگ­ترین مركز در سطح كشورهای منطقه و با هدف دستیابی مردم و رانندگان به اطلاعات ترافیکی جهت انتخاب مسیر، استفاده بهینه از معابر شهری، افزایش ایمنی، کاهش مصرف سوخت و آلودگی های ناشی از ترافیک و ایجاد یک سیستم مدیریت یكپارچه ترافیک در سال 1371 مورد بهره برداری قرار گرفت، اما ساختمان فعلی مركز در سال 1376 افتتاح شد و در سال 1386 عملیات بازسازی و نوسازی در معماری و تجهیزات مرکز انجام گردیده است.
 

نرم افزار کنترل ترافیک شهر تهران یک نرم افزار کم حجم و بسیار سبک است. حتما شده که ساعت ها در ترافیک بمانید و دیر به منزل یا محل کار خود برسید. بهترین روش برای زودتر رسیدن و هرگز پشت ترافیک نماید این است که از مسیرهای که ترافیک زا هستند با خبر شوید. نرم افزار کنترل ترافیک شهر تهران بصورت لحظه ی مسیرهای پر ترافیک را به شما نمایش می دهد. گرافیک این نرم افزار بسیار بالا می باشد و یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار نقشه با کیفیت و امکان بزرگ نمایی بر روی نقشه است. برای اینکه دیگر در ترافیک گیر نکنید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را بصورت رایگان از دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنید و بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنید.
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آثار گوناگون گناهان مختلف،اثر شوم گناه از زبان امامان

ی آوریل 12 , 2015
با بررسى روایات، به دست مى‌آید كه گناهان مختلف، داراى آثار گوناگون است، كه ما در اینجا به ذكر چند اثر شوم گناه مى‌پردازیم: 1- قساوت قلب امیرمؤمنان على علیه السلام فرمود: ما جَفَّت الدّموعُ الاّ لِقَسوة القُلوب و ما قَست القُلوب الاّ لِكَثرة الذّنوب (1)؛ اشك چشم‌ها نخشكد مگر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...