تاوان سنگین نفروختن گل به زوج همجنس باز + عکس

اشتراک گذاری :

اخبار

یک پیرزن واشنگتنی به دلیل اعتقادات دینی خود، از فروش گل به دو همجنس باز برای استفاده از آن در مراسم پیوندشان امتناع ورزید.

در ادامه

امتناع یک پیرزن از فروش گل برای همزیستی دو همجنس باز برایش گران تمام شد.

 

همین امر باعث شد تا آن دو همجنس باز علیه بارنیل استاتزمن گل فروش شکایت کنند و در نتیجه دادگاه وی را به پرداخت بیش از 100 هزار دلار جریمه کرد که هواداران این گل فروش مبلغ یاد شده را جمع آوری کرده و به جای وی آن را پرداخت کردند.
 

دوستان بارنیل استاتزمن صاحب مغازه گل فروشی در شهر ریچلند در جنوب شرق ایالت واشنگتن در ماه گذشته در اینترنت اقدام به جمع آوری کمکهای مالی برای وی کردند.
 

 

 

 

به گزارش العالم، آنان در اینترنت نوشتند: این مادربزرگ 70 ساله ممکن است به دلیل اعتقادات دینی خود کار و خانه و همه چیز زندگی خود را از دست بدهد.
 

استاتزمن گفت: به دلیل اعتقادات دینی اش از فروش گل به دو همجنس باز رابرت انجرسول و کرت فرید در سال 2013 خودداری کرد. به دنبال آن این دو همجنس باز و دادستانی کل واشنگتن علیه این پیرزن اقامه دعوا کردند و از دادگاه خواستند تا استاتزمن را وادار به پرداخت جریمه کند.
 

استاتزمن در ماه فوریه پیشنهاد حل و فصل موضوع با دادستانی کل برای پایان دادن به دعوا را نپذیرفت و گفت که از حق خود در آزادی عقیده حمایت خواهد کرد.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود آهنگ تیتراژ سریال تا رهایی برزو ارجمند

چ آوریل 8 , 2015
آهنگ تیتراژ پایانی سریال تا رهایی با صدای برزو ارجمند پخش آنلاین بارگیری صوت   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 4

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...