بیمه ۸ هزار قالیباف در استان زنجان لغو شد

اشتراک گذاری :

مدیر فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به طرح نظارت و بازرسی از دار قالی‌ها در زنجان گفت: تا پایان آبان ماه بیمه ۸ هزار قالیباف در استان زنجان لغو شده است.

سیدمحسن جعفری با اشاره به در نظر گرفتن بودجه‌ دولتی برای بیمه قالیبافان اظهار داشت: این اعتبارات تنها ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز مدیریت فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان است.

وی تصریح کرد: بنا به گزارش‌های اعلام شده ۲۱ هزار نفر در استان زنجان تحت پوشش بیمه فرش و صنایع دستی قرار دارند.

مدیر فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: ۱۸ هزار از ۲۱ هزار فرد بیمه شده مربوط به فرشبافی و ۳ هزار نفر دیگر مربوط به بیمه‌شدگان صنایع دستی است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۱ هزار افراد هدف ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش بیمه قالیبافی قرار دارند، خاطرنشان کرد: تا پایان آبان‌ماه بیمه قالیبافی ۸ هزار نفر در استان زنجان لغو شده است.

جعفری ابراز کرد: عدم پرداخت به موقع حق بیمه از سوی بیمه‌شدگان، از کار افتادگی و تغییر شغل قالیبافان و حذف افراد غیرقالیباف در پایش‌های تامین اجتماعی، اتحادیه قالیبافان و سازمان صنعت، معدن و تجارت از جمله دلایل حذف بیمه ۸ هزار قالیباف در استان زنجان بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعتبارات تخصیص داده شده باید ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در زنجان به عنوان قالیباف از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند، افزود: اگر بخواهیم این میزان قالیباف را تحت پوشش قرار دهیم ضروری است تا برخی نفرات را از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر حذف کنیم که اگر نفرات یاد شده به حرفه قالیبافی مشغول باشند این اقدام منصفانه نیست.

مدیر فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: البته این سازمان در نظر دارد تا از حقوق قالیبافان حمایت کرده و برای افزایش اعتبارات لازم به منظور تحت پوشش قرار گرفتن ۱۳ هزار و ۵۰۰ فرشباف در استان زنجان، تقاضای خود را به سازمان متبوع ابلاغ کند.

منبع :‌تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علائم سرطان کلیه

د نوامبر 30 , 2015
متخصصان اورولوژی معتقدند، سرطان کلیه یکی از ۱۰ بیماری خطرناکی است که بین ۵۰ تا ۷۰ سالگی احتمال ابتلا به آن بیشتر بوده و از شایع‌ترین بیماری‌های سرطانی است که ۲ تا ۴ درصد بیماری‌های بدخیم سرطان را شامل می‌شود و در حوزه  اورولوژی یکی از ۳ بیماری مهم است؛ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...