بیرانوند و رضاییان در بین بهترین های جام جهانی

اشتراک گذاری :

نودیها:نشریه معتبر بلیچر ریپورت انگلیس بعد از اتمام هر مرحله، بازیکنان برتر هر پست را با احتساب عملکردشان در مجموع جام معرفی می کند. باوجود حذف تیم ملی ایران در مرحله گروهی، هنوز ۶ بازیکن تیم ملی در میان برترین نفرات جهان در پستهای خود قرار دارند.

از نگاه این نشریه، علیرضا بیرانوند در رده ششم برترین دروازه بان جام جهانی قرار دارد. البته بیرانوند نسبت به مرحله قبل، دو پله سقوط داشته است. کاسپر اشمایکل (دانمارک)، کرتوا (بلژیک) و سوباشیچ (کرواسی) اول تا سوم هستند.
در پست دفاع راست، رامین رضاییان جزو ۱۰ نفر برتر جام جهانی ۲۰۱۸ است. این بازیکن در رده هفتم قرار گرفته است. تریپیر (انگلیس)، فرناندس (روسیه) و توماس منیر (بلژیک) در این پست در رده های اول تا سوم قرار دارند.
در پست دفاع چپ، احسان حاج صفی در رده دهم قرار دارد. مرتضی پورعلی گنجی هم دیگر بازیکن ایران است که در میان ۲۰ مدافع برتر، جایگاه ۱۲ را از آن خود کرده است.
ایران در پست هافبک دفاعی دو نماینده در میان ۲۰ بازیکن برتر دارد. امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی به ترتیب در جایگاه ۱۷ و ۱۹ قرار گرفته اند.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حقایقی درباره بهداشت دهان که از شنیدن‌شان تعجب خواهید کرد!

س جولای 10 , 2018
نودیها:در این مطلب به حقایقی درباره بهداشت دهان می پردازیم که احتمالا برایتان جالب خواهد بود. برای شروع آیا می‌دانستید مسواک تنها به ۲۵% از دهانتان دسترسی دارد و باید از دهانشویه استفاده کنید تا ۱۰۰% آن را تمیز کنید. ۹۰% بوی بد از باکتری‌هایی می‌آید که روی زبان زندگی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...