بیخودی آمپول دگزامتازون نزنید + عوارض آمپول

اشتراک گذاری :

🔹مصرف طولانی مدت دگزامتازون شانس ابتلا به انواع عفونت ها و شدت آن را بالا می برد.

🔹مراقب باشید، آبله مرغان نگیرید
قبل از تزریق داروهای کورتونی از جمله دگزامتازون مساله ابتلا به آبله مرغان مهم است، البته بجز کسانی که آبله مرغان گرفته اند.

🔹دگزامتازون درمان سرماخوردگی نیست
شاید در ظاهر با تزریق دگزامتازون، علائم سرماخوردگی به سرعت از بین برود، اما به علت اثراتی که این دارو بر تضعیف سیستم ایمنی بدن می گذارد، خطر ابتلا به بیماری های عفونی نیز در بیمار افزایش می یابد.

🔹سراب بدنسازی با مصرف دگزامتازون
دگزامتازون نه تنها به افزایش حجم عضلات و توان ورزشکاران منجر نمی شود، بلکه باعث افزایش تجزیه عضلات، کاهش توده عضلانی و ضعف آن می شود.

🔹دیابتی ها و فشار خونی ها مراقب باشند
مصرف دگزامتازون با وجود فواید درمانی می تواند با مصرف نابجا، عوارض خطرناکی مثل تاخیر در بهبود زخم ها، افزایش فشار، چربی و قند خون را به همراه داشته باشد.

منبع:بخش سلامت نودیها

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

میوه های مردانه و زنانه را بیشتر بشناسیم

چ دسامبر 23 , 2015
💞همه ما می‌دانیم که تمام میوه‌ها و سبزیجات غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و آنها را باید جزء ضروری و ثابت سفره غذایی خود قرار دهیم، اما جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تا آقایان و برعکس.💞 🌟میوه‌های ویژه برای آقایان🌟 🍥انجیر✨ برای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...