بوش سوم و کلینتون دوم از دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

اشتراک گذاری :

بر اساس نتیجه یک نظرسنجی در آمریکا، جب بوش برادر رئیس‌جمهور سابق و هیلاری کلینتون همسر رئیس‌جمهور اسبق این کشور از شانس بیشتری برای تعیین شدن به عنوان نامزد احزاب خود در انتخابات ۲۰۱۶ برخوردارند.

در حالی که فعالیتهای احزاب آمریکا و نامزدها برای انتخابات ریاست جمهوری هر روز گسترده‌تر می‌شود، یک نظرسنجی سراسری در آمریکا درباره میزان حمایتها از نامزدها انجام شده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، نظرسنجی مشترک این شبکه و موسسه اوآرسی(ORC) در آمریکا درباره نامزدهای مورد حمایت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور نشان می‌دهد که جب بوش در حزب جمهوریخواه و هیلاری کلینتون در حزب دموکرات از دیگران پیشی گرفته‌اند.

در حزب جمهوریخواه این نتایج حاکی است که جب بوش برادر رئیس‌جمهور سابق و پسر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با ۱۹ درصد آرا از دیگر نامزدهای جمهوریخواه پیشی گرفته است.

در میان نامزدهای جمهوریخواه پس از «بوش سوم»، دونالد ترامپ با ۱۲ درصد، مایک هوکابی فرماندار سابق آرکانزاس با ۸ درصد، بن کارسون با ۷ درصد و سناتور رند پائول با ۷ درصد در رده‌های بعدی این نظرسنجی قرار گرفتند.

در میان حزب دموکرات هیلاری کلینتون، همسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا و وزیر خارجه سابق این کشور با ۵۷ درصد آرا توانسته در این نظرسنجی از دیگر رقبای هم حزبی خود با اختلاف فاحشی پیش بیافتد.

پس از «کلینتون دوم»، جو بایدن معاون رئیس‌جمهور آمریکا با ۱۶ درصد، برنی ساندرس سناتور ایالت ورمونت با ۱۴ درصد، جیم وب با ۲ درصد و ماریتین اومالی فرماندار پیشین مریلند با ۱ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

وزیر دفاع آمریکا: ابزار حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را همچنان حفظ کرده‌ایم

پ جولای 2 , 2015
«اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا امشب به همراه ژنرال «مارتین دمپسی» رئیس ستاد مشترک ارتش در میان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. خبرنگاری در خصوص مواضع پیشین پنتاگون در قبال برنامه هسته‌ای ایران و بخصوص گفته‌های مقامات وقت وزارت دفاع آمریکا در سال ۱۳۸۸ مبنی بر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...