بعداز خبرآنلاین، ایران ندا هم نظر سنجی خود را پاک کرد + عکس

اشتراک گذاری :

طبق نظرسنجی ها مردم از دولت و عملکردش راضی هستند. این جمله کوتاه را در چند ماه اخیر به خصوص پس از مذاکرات هسته ای لوززان از مسئولان رده بالا دولتی شنیده شده است.

اما اخیرا سایت هایی که رویه نزدیک به دولت دارند یا حامیان دولت نظر سنجی های مختلفی را انجام داده اند. نظر سنجی هایی که عمدتا نتیجه خلاف ادعای مسئولان دولتی دارد و به سرعت هم حذف می شوند.

 

نظر سنجی هایی که در هفته های پایانی انتخابات ۹۲ انجام شد نشان می داد روحانی به دلیل اختلاف اصولگرایان و کنار رفتن عارف در حال جلب نظر مردم است.

در جدیدترین نظر سنجی که به سرعت هم حذف شد، سایت ایران ندا وابسته به صادق خرازی از ساعت ۱۵ و سی دقیقه روز شنبه  ۱۶ خرداد ۹۴ با سوال  «اگر بعد از دوسال بخواهید در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شرکت کنید،به کدام رای می دهید؟» با نتیجه عجیبی برای گردانندگان این سایت رو به رو شد.

این نطر سنجی که از روی سایت مذکور حذف شده است تا ساعت ۷ و ۴۵ صبح یکشنبه ۱۷ خرداد ۹۴ نشان می داد که ۴۰٫۵۹ درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی به سعید جلیلی  و ۳۵ درصد به حسن روحانی رای می دادند.

 

سایت ایران ندا پس از حذف نظر سنجی مدعی شده است که روحانی با ۳۶۸٫۴ درصد در صدر این نطر سنجی و پس از آن سعید جلیلی با ۳۶٫۴ درصد در رتبه دوم قرار گرفته است!

پیش از این هم سایت خبر آنلاین اقدام به نظرسنجی از مخاطبانش درباره عملکرد تیم هسته ای دولت کرده بود؛ اما با مشاهده آرای حداکثری شرکت کنندگان در این نظرسنجی که این عملکرد را پذیرفتنی نمی دانستند، نسبت به حذف نظرسنجی از سایت خود اقدام کرد در این نظرسنجی سوال شده بود “به نظر شما عملکرد تیم هسته ای دولت روحانی تاکنون چگونه بوده است.براساس آخرین گزارشی که از این نظرسنجی به صورت آنلاین در صفحه اول این وبسایت قابل مشاهده بود، بیش از ۶۵ درصد رای دهندگان، عملکرد تیم هسته ای دولت روحانی را پذیرفتنی ندانسته، و خواستار تغییر رویکرد آن شد ه بودند.

حقیقت این است که نظر سنجی های دوستان روحانی هرچند هم سریع به دلیل باب میل نبودن آنها حذف می شود اما به نظر باید نتایجش رو نوشت هایی به دفتر ریاست جمهوری داشته باشد.

در سال ۹۳ یکی از دلایل رضایت نسبی مردم وزیر بهداشت بود که البته رفتارش به مذاق حامیان دولت خوش نیامد!

البته مسئولان این سایت ها مدعی هستند منتقدان دولت با هجوم به این نظرسنجی ها باعث این نتایج شده اند. پیش از این در این رسانه ها که اگر نتیجه نظر سنجی ها مطلوب گردانندگان بود تا هفته ها به عنوان سند و مدرکی برای اثبات حرف ها و تحلیل ها بود.

ناگفته نماند خبرگزاری ها وابسته به دولت مانند ایرنا نظر سنجی  هایی را منتشر می کنند که نشانه رضایت مردم از عملکرد دولت است.

نظر سنجی هایی که شاید تلنگری به دولت برای بهتر کردن عملکردش در زمینه سیاست داخلی و خارجی باشد. نظر سنجی هایی که بهتر است آنقدر زود حذف نشوند تا ادعای دموکراسی و آزادی بیان حامیان دولت بیشتر از این مخدوش نشود.

منبع : خبرنامه دانشجویان ایران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خبرگزاری روسی: آیت الله خامنه ای یک سیاستمدار کارکشته و کهنه‌کار است

د ژوئن 8 , 2015
خبرگزاری روسی “اسپوتنیک” (Sputnik)، در یادداشتی به بررسی شخصیت و سال های زعامت رهبر معظم انقلاب پرداخته است.   اسپوتنیک در این یادداشت می نویسد: «آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در سخنان خود به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب ایران به چند نکته اشاره […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...