برنامه ریزی علیه عادل و برنامه نود/ فردوسی پور پاسخگو باشد

اشتراک گذاری :

ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۰ آذرماه بود که برنامه نود با موضوع پوشش مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روی آنتن زنده شبکه سه سیما رفت.

عادل فردوسی پور که تهیه کننده و مجری این برنامه است برای مخاطبانش سورپرایزی ویژه در نظر گرفته بود و آن هم چیزی نبود به جز حضور لوییز فیگو یکی از ستاره های فوتبال جهان و بازیکن سال های نه چندان دور باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید و کاپیتان پیشین تیم ملی پرتغال.

هنوز زمان زیادی از شروع برنامه نگذشته بود که پیام های حاوی یک شایعه عجیب در فضای مجازی منتشر شد. پیامی که درون مایه اش تخریب محبوب ترین برنامه ورزشی رسانه ملی و عوامل آن بود.

اصل ماجرا از این قرار بود که برخی کانال های ضدانقلاب با انتشار مطالبی کذب، شایعه پرداخت ۵۰۰ میلیونی برنامه نود به لوییز فیگو را بر سر زبان ها انداختند تا از این طریق با سناریویی از پیش تعیین شده، مجری این برنامه را به چالش کشانده و وی را مقابل مردم قرار دهند. که در ادامه تصویر برخی از این شایعه سازی ها را مشاهده می کنید؛

البته این نکته را باید یادآور شد که تا این لحظه هیچ منبع رسمی و نزدیک به برنامه نود هزینه چنین مبلغی را تایید نکرده است.

این در حالی است که تهیه کننده و مجری برنامه نود تا به امروز تلاش کرده تا با نگاهی بی طرفانه به بیان و بازتاب حقایق فوتبال کشورمان بپردازد و همین مولفه بزرگ، او و برنامه اش را به معتبرترین منبع برای دریافت اخبار و حواشی پیرامون مسائل فوتبالی ایران تبدیل کرده است.

با این وجود انتظار می رود عادل فردوسی پور با پاسخی قاطع به این شایعه پراکنی پایان بدهد.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

طلبه‌ای که در کنسرت‌ها آواز می‌خواند

د دسامبر 4 , 2017
نودیها:هنرمند توانا و خواننده شهیر استاد جلال تاج اصفهانی در اصفهان در خانواده‌ای روحانی به دنیا آمد پدرش شیخ اسماعیل تاج‌الواعظین صاحب صدایی دل‌نشین و پسندیده بود در پای منبرش اهل ذوق و ادب جمع می‌شدند و از شنیدن آوای گرم او لذت می‌بردند اجداد تاج به طوری که خودش […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...