برای چروک صورت پای مرغ بخورید

اشتراک گذاری :

کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند.

مزایای مصرف واد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است.
برای داشتن پوستی صاف و سالم باید بدن شما از لحاظ موادی همچون کلسیم و پروتئین باید غنی باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن پیری به سراغ پوست شما نیاید.
تاثیر شگفت انگیز پای مرغ در ازبین بردن چروک صورت
کلاژن-پروتدین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد .
پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می کند و این راز علاقه چینی ها به مصرف پای مرغ است.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عارف: وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده است

ی مه 8 , 2016
سایت نودیها : محمدرضا عارف ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در سالن جلسات بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا با بیان اینکه امسال انتخابات دهمین دوره مجلس  شورای اسلامی به شیوه مطلوبی برگزار شد گفت، با برگزاری این انتخابات مجلس مناسبی تشکیل شده است که برخی مشکلات گذشته […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...