منو -منو +
🌍امروز: پنج شنبه, ۲۸ تیر , ۱۳۹۷ 🌍
لوگوی سایت بزرگ سرگرمی نودیها نسخه 1.5
لینکستان دانلود آهنگ "نفس" بمناسبت روز دختر دانلود کتاب رایگان مضرات و راههای ترک خودارضایی فیلم کامل مستند جن صوت کوتاه در مورد تعبیر خواب

ارتباط با ما – ما در شبکه های اجتماعی

---راههای ارتباط با ما :--- راه ارتباطی تلگرام ------ راه ارتباطی سروش ------ برای سفارش تبلیغات هم میتوانید به این آی دی ها مراجعه کنید. ----------------------------- ما در شبکه های اجتماعی ----------------------------- توئیتر: ----------------------------- یوتیوب:

صفحات نودی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

 
RSS صفحه اصلی سایت صفحه توییتر
 

آخرین مداحی ها

با خوردن عدس به دیابت مبتلا نشوید!

0

نودیها:نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان  داده است، مصرف عدس سطح قند خون را تا ۳۵ درصد کاهش می‌دهد و خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را دفع می‌کند. 

محققان می‌گویند: «عدس منبع بسیار خوبی از فیبرهای کاهش دهنده کلسترول‌اند که نه تنها کمک به کاهش کلسترول می‌کنند بلکه خاصیت تنظیم قندخون هم دارند؛ زیرا فیبر بالای آنها از افزایش قندخون بعد از خوردن یک وعده غذایی جلوگیری می‌کنند».

کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند، افراد مصرف عدس را جایگزین برنج و سیب‌زمینی کنند و با این روش خود را از خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حفظ کنند.

محققان همچنین ابراز داشتند، مصرف مکرر عدس در چارچوب یک رژیم غذایی مدیترانه‌ای ممکن است برای پیشگیری از ابتلا بزرگسالان مسن‌تر در معرض خطر زیاد بیماریهای قلبی عروقی مفید باشد.

محققان با بررسی نوع حبوباتی که  افراد تحت مطالعه مصرف می‌کردند، دریافتند که عدس تأثیر فوق‌العاده‌ای بر کاهش قابل توجه خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ دارد.

 احتمال ابتلا به دیابت نوع دو در افرادی که مصرف بالاتر حبوبات را داشتند در قیاس با افرادی که حبوبات کمتر مصرف می کردند ۳۵ درصد کمتر بود.

خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ در افرادی که تنها یک وعده عدس در هفته مصرف می‌کردند، نسبت به افرادی که نصف وعده عدس می‌خوردند، ۳۵ درصد کمتر بود.

در سال ۲۰۱۶ سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد(فائو) اعلام کرد که حبوبات یک گروه غذایی بین المللی در این سال بوده است.

عدس سرشار از کلسیم، پتاسیم، منیزیم و فیبر است؛  این ماده غالباً دارای کالری نسبتاً کمی‌ست و سبب احساس سیری طولانی‌تری شده و می‌تواند به رفع گرسنگی و جلوگیری از خوردن اسنک‌های ناسالم کمک کند.

این بررسی توسط تیمی از دانشمندان دانشگاه «Guelph» در کانادا انجام شده است.

فارس

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

  • آخرین بروزرسانی های نودیها

  • آخرین عکسهای شبکه های اجتماعی

  • آخرین آهنگ ها

  • سلامت و زیبایی

    مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد است مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد است ۱۴ مواد غذایی که باعث مسمومیت می‌شوند ۱۴ مواد غذایی که باعث مسمومیت می‌شوند روزانه چند لیوان آب بنوشیم؟ روزانه چند لیوان آب بنوشیم؟ چربی سوزهای پرکلسیم را بشناسید چربی سوزهای پرکلسیم را بشناسید در روزهای گرم و مقابله با گرما زدگی در روزهای گرم و مقابله با گرما زدگی ۶راهکار طب ایرانی ــ اسلامی برای جلوگیری از ضعف “نیروی جنسی” ۶راهکار طب ایرانی ــ اسلامی برای جلوگیری از ضعف “نیروی جنسی” شربتی ترش و شیرین برای لاغری افراد شربتی ترش و شیرین برای لاغری افراد صبح ناشتا بدنتان را اینگونه شگفت زده کنید صبح ناشتا بدنتان را اینگونه شگفت زده کنید از تهیه و صرف غذا در این ظروف پرهیز شود از تهیه و صرف غذا در این ظروف پرهیز شود چند ترفندهاى  آسان براى در امان ماندن از سکته قلبى چند ترفندهاى آسان براى در امان ماندن از سکته قلبى چه موادی بیشتر از شیر کلسیم دارند چه موادی بیشتر از شیر کلسیم دارند ده نکته برای افزایش باروری مردان ده نکته برای افزایش باروری مردان ۱۰ نکته که باید در مورد ریزش مو بدانید ۱۰ نکته که باید در مورد ریزش مو بدانید با خوردن عدس به دیابت مبتلا نشوید! با خوردن عدس به دیابت مبتلا نشوید! ۱۳ درمان خانگی جوش صورت ۱۳ درمان خانگی جوش صورت منوی غذایتان را بعد از ماه رمضان اینگونه تنظیم کنید منوی غذایتان را بعد از ماه رمضان اینگونه تنظیم کنید کم خونی را با خورشتی خوشمزه ریشه‌کن کنید کم خونی را با خورشتی خوشمزه ریشه‌کن کنید غذا خوردن پشت میز شما را «چاق» می‌کند غذا خوردن پشت میز شما را «چاق» می‌کند نکته‌ای که درباره آب‌ های بسته‌ بندی نمی‌دانید نکته‌ای که درباره آب‌ های بسته‌ بندی نمی‌دانید خارش سر؛ علت و درمان خارش سر؛ علت و درمان
  • تبلیغات در نودیها
  • تبلیغات در نودیها
  • بازنشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است گروه سایتهای اسلام مووی - نودیها 1386 - 1397