با این اسموتی‌ها بدنتان را از شر سموم خلاص کنید +طرز تهیه

اشتراک گذاری :

نودیها:اسموتی نوعی نوشیدنی مغذی است که می‌توان به عنوان میان وعده هم از آن استفاده کرد. اسموتی اصولا از مخلوط انواع میوه و سبزیجات تهیه می‌شود. برای تهیه آن به غذاساز یا مخلوط کن نیاز دارید.

میوه یا سبزیجات را داخل غذاساز بریزید و پس از خرد شدن تکه‌های یخ را اضافه کنید تا خرد و پوره شوند. اسموتی یکی از راه‌های ساده برای اضافه کردن میوه به برنامه غذایی افراد است، اسموتی‌ها به افزایش متابولیسم و برطرف کردن سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر کمک زیادی می‌کنند، زیرا حاوی میوه‌ها و سبزی‌هایی هستند که کاملا جذب بدن شده و بدن به بهترین شکل ممکن آن‌ها را مصرف می‌کند.

  برای کاهش وزن، دفع سموم و رسیدن به تناسب اندام می‌توانید از اسموتی‌های سبز استفاده کنید این نوشیدنی‌های سالم برای پاکسازی کبد و سم‌زدایی از بدن بسیار مفید هستند افزایش متابولیسم و برطرف کردن سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر، افزایش تمرکز و دقت ذهنی، دفع چربی‌های اضافی از بدن و شفاف و درخشان کردن پوست از خاصیت‌های مصرف این اسموتی‌ها به شمار می‌رود.

اسموتی‌ها یکی از نوشیدنی‌هایی لذیذی می‌باشند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که در طعم و رنگ‌های مختلف می‌توان آن‌ها را تهیه و مصرف کرد.

اسموتی سبز استوایی

مواد لازم

برگ اسفناج  ۲ پیمانه
آب                ۲ پیمانه
آناناس          یک پیمانه
انبه              یک پیمانه
موز              ۲ عدد

 

طرز تهیه

ابتدا برگ اسفناج و آب را در مخلوط کن مخلوط کرده و سپس میوه‌ها را اضافه کرده و دوباره مخلوط کرده تا اسموتی آماده شود.

اسموتی سبز خامه‌ای

مواد لازم

برگ کلم پیچ    ۲ پیمانه
آب                    ۲ پیمانه
موز                   ۳ عدد
نصف آواکادو

 

طرز تهیه

ابتدا برگ کلم پیچ و آب را در مخلوط کن مخلوط کرده و سپس میوه‌ها را اضافه کرده و دوباره آن‌ها را میکس کرده تا اسموتی آماده شود.

اسموتی سبز آناناسی

مواد لازم

برگ اسفناج    ۲ پیمانه
آب نارگیل      ۲ پیمانه
آناناس            ۲ پیمانه
آواکادو          یک عدد

 

طرز تهیه

ابتدا برگ اسفناج و آب نارگیل را در مخلوط کن مخلوط کرده و سپس میوه‌ها را اضافه کرده و دوباره مخلوط کرده تا اسموتی آماده شود؛ و در آخر شما می‌توانید با اضافه کردن این مواد اسموتی خود را مغذی‌تر کنید:

دانه چیا: این دانه سرشار از اسید چرب طبیعی است که باعث افزایش عملکرد بهتر مغز و همچنین کاهش کلسترول می‌شود. این دانه حاوی فیبر، پروتئین، امینو اسیدها، مواد معدنی، آهن، کلسیم و آنتی اکسیدان است.

روغن نارگیل: اسید چرب روغن نارگیل بلافاصله تبدیل به انرژی شده و متابولیسم بدن را بالا برده و به سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کند.

پودر کاکائو: شامل آنتی اکسیدان است که سطح سیستم ایمنی را بالا برده و برای درمان سرماخوردگی مفید می‌باشد.

آووکادو: این میوه شامل ۲۰ نوع ویتامین و همچنین شامل مواد معدنی است و به اسموتی شما حالت خامه‌ای می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

درخواست دختر شهید مدافع حرم از حاج قاسم

ی جولای 2 , 2017
نودیها:در توضیح این عکس گفته شده است دختر شهید حامد بافنده، امروز از حاج قاسم می خواسته پدرش برگردد برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 13

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...