بالاخره سهام عدالت چه شد ؟

اشتراک گذاری :
نودیها : عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص سرانجام سهام عدالت گفت: در حال حاضر آنچه که شفاف و روشن است مردم خبری از سود سهام عدالت ندارند و چندین سال است که کارت‌های سهام صادر شده اما هیچ عایدی به مردم تعلق نگرفته است.
این نماینده مجلس باتاکید بر اینکه مردم منتظر دریافت سود سهام هستند افزود: تغییراتی در این حوزه صورت گرفته که سود سهام به عنوان بدهی به سهامداران قلمداد شده اما این تغییرات مشکلی را حل نخواهد کرد.
وی همچنین تصریح کرد: دولت برای پایان دادن به نارضایتی‌های مردم در خصوص سرنوشت سهام عدالت باید تکلیف آن را تعیین و اطلاع رسانی و شفافیت‌های لازم را به عمل آورد.
رجبی ادامه داد: اخیراً دولت در حوزه مدیریت آن تغییراتی را انجام داده است اما هنوز نتایج مثبتی  برآورده نشده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید یک دستگاه متولی پاسخگو در این زمینه داشته باشد تا در گردش‌های مالی ورود پیدا کرده و عملکردها را به مردم پاسخ دهد.
وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر ابهاماتی برای مردم وجود دارد که دولت نیز دراین زمینه اقدامات لازم را انجام نداده است برای نیل به اهداف سهام عدالت باید منتظر به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

غلط زیادی مشاور شاه سعودی : کاری با ملت ایران خواهیم کرد که مثل ولگردها گدایی کنند

س ژانویه 5 , 2016
نودیها :  انور عشقی، مشاور شاه سعودی در گفتگو با شبکه تلویزیونی “المحور” مدعی شد: سپاه پاسداران، عامل آتش زدن سفارت عربستان در تهران بود همان طور که پیش از این، بر سر سفارت امریکا آن بلا را آوردند. وی افزود: کشورهای حوزه خلیج[فارس]، ریه اقتصادی ایران هستند اما ما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...