بازی بسکتبال – NBA2K11

اشتراک گذاری :

بهتریـن و سخت تریـن شبیـه سـاز بـسکتبـال

نقد و بررسی این بازی در ادامه مطلب ارائه شده است !

خیلی ها عقیده دارند "بازی های رایانه ای ورزشی تنها بازی هایی اند که دنباله های شان از خودشان بهتر است."
برای رد این جمله نیز تا آنجا که می دانیم مثال نقضی نیست. بسکتبال ۲K11 هم از این قاعده مستثنا نیست. این بازی تنها این قاعده را رعایت کرده ، بلکه بهترین شبیه ساز بسکتبالی است که بشر تاکنون دیده است.
در ابتدای بازی به جای این که مثل همیشه به منوهای بازی راهنمایی شوید ، "مایکل جردن" ستاره بازنشسته بسکتبال حرفه ای NBA به شما خوش آمد گویی می کند. او از شما می خواهد که در یکی از غم انگیزترین خاطرات اش با او باشید و آن هم لحظه فینال فصل ۹۱-۹۰ NBA است که "شیکاگو بولز" به "لوس آنجلس لیکرز" که "مجیک جانسون" بزرگ در آن بازی می کرد ، باخت. بازی یک کمپین را به مایکل جردن اختصاص داده و در این کمپین بایستی در مجموع در ده بازی خاطره انگیز و مهم او بازی کنید.
برای به پایان رساندن هر کدام از این مراحل ، با وجود ایم که هدایت کل تیم را در دست دارید ، می بایست با خود مایکل جردن کارهای خاصی را انجام بدهید ؛ برای مثال در یک بازی باید مقدار مشخصی ریباند و امتیاز کسب کنید و چیزهایی مانند این. این ایده چند مزیت و یک اشکال دارد. اول این که بازی کردن با جردن مخصوصا برای کسانی که طرفدار او بودند و بازی های او را به خاطر می آورند ، مثل اینست که طرفداران ایتالیای جام جهانی ۱۹۸۲ به جای پائولو روسی در مسابقات مهم این جام بازی کنند.
بدی این موضوع آنست که خیلی از اوقات "شیکاگو بولز" به یک تیم تک نفره به نام مایکل جردن تبدیل می شود.

هوش مصنوعی بازی حتا در آسانترین درجه سختی هم شگفت انگیز است. خطر پاس دادن در بازی از خطر اینکار در NBA واقعی بیشتر است. زیرا آدمی زاد نمی تواند پشتش را ببیند و از آنجایی که مسلماً کسانی هم که در NBA بازی می کنند آدمند ، پس لزوماً نمی توانند پاسی را که اصلاً ندیده اند در میانه راه قطع کنند ، ولی در ۲K11 اینکار شدنی است !
البتـه از چیـزی که دربـاره هوس مصنوعی گفتـه شد این بـرداشت را نکنیـد که هـوش مصنوعـی بـازی نقطـه ضـعـف آن است ؛ برعکس ، حرکات بدون توپ و جاگیری بازیکنها بی نظیر و دقیق است و سبب شده حتی ضرباهنگ بازی نیز مثل یک مسابقه واقعی باشد.
بخشی که بازیکن دلخواهتان را می سازید واقعاً سخت است. یا بهتر بگویم همه چیزهایی که راجع به سختی بازی گفته شد را یک طرف بگذارید و این بخش را نیز یک طرف. دلیل آن هم سخت گیری بی حد بازی برای دادن امتیاز رشد است. اگر بخواهید بیش از حد خودتان را درگیر این بخش کنید ممکن اسن ساعت ها از وقت مفیدتان را بگیرد. اما به هر حال یکی از بهترین قسمت های بازی همین سیستم ساخت بازیکن است.

گرافیک بازی محشر است ، آنقدر که نمی توان آنرا با کلمات بیان کرد. برای پی بردن به درستی این حرف خودتان بازی را ببینید. می توانید این بازی را برای دوستان و آشنایان اجرا کنید و ببینید که چطور از راه دور همه آنرا با یک مسابقه واقعی اشتباه می گیرند !!
"منبع : دنیای بازی"
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس جالب میمون تک تیرانداز و طراحی با مداد - جالب

پ اکتبر 15 , 2015
میمون تک تیرانداز دیگه نوبره ! با چیدن مدادها کنار هم و یک کار خلاق   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 15

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...