بازیگر سینما : خبرنگاران باید حقوق های نجومی را به چالش بکشند

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  حبیب دهقان‌نسب بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به فاصله طبقاتی حاکم در جامعه گفت: پیشوایان دینی ما در بحث عدالت، اقوام خویشان خود را با مردم کوچه و بازار یکسان می‌دیدند تا جایی که حضرت علی(ع) حتی به زیاده خواهی برادرش هم پاسخ رد داد.

وی با انتقاد از فیش های نجومی برخی از مسئولین گفت: چگونه می‌شود که برخی حقوقی های چند صد میلیونی و در جایی دیگر وام های کلان می‌گیرند اما برخی مردم حتی نمی‌توانند در طول سال لب به گوشت بزنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: شاید سخنان من چندان اثری نداشته باشد، اما شما خبرنگاران باید این سوالات مرتبط با عدالت اجتماعی و حقوق های نجومی را از مسئولین دولتی بپرسید و آنان را در رابطه با این موضوع به چالش بکشید تا پاسخگوی این مسئله باشند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حقوق قالیباف ، شهردار تهران چقدر است ؟

ی جولای 3 , 2016
سایت نودیها : در پی برخی ادعاها مبنی بر دریافت حقوق های نجومی در شهرداری تهران، حقوق شهردار تهران اعلام شد. محسن پیرهادی  با بیان  اینکه شهردار تهران ۱۰ میلیون تومان حقوق و مزایا دریافت می‌کند، گفت: همچنین حق فنی و عمرانی در همه شهرداری‌های کشور پرداخت می‌شود که برای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...