بازداشت (ی.ر) همسر بازیگر معروف با صدور قرار وثیقه ۲۹ میلیاردی

اشتراک گذاری :
نودیها:مدتی است که خبرهایی از تخلفات شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر در رسانه ها منتشر شده است.
شرکت رشد وابسته به هلال احمر در آلمان بود که نقش واسطه برای خرید تجهیزات به هلال احمر را ایفا می کرد و مالک آن (ی . ر ) فرزند یکی از مشاوران دولت قبل و همسر یکی از بازیگران سینما است.
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر پیشتر با اعلام این که دادستانی تهران به طور ویژه در حال بررسی پرونده متهم شرکت رشد هلال احمر که هم اکنون منحل شده است، می باشد، گفته بود: این متهم که فرزند یکی از دولتمردان دولت نهم هست تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج است.
ضیایی ریئس جمعیت هلال احمر می گوید: جمعیت هلال احمر خریدی از طریق این شرکت صورت داده بود و تجهیزات خریداری شده در اختیار هلال احمر نیز قرار گرفت اما مبلغی که جمعیت پرداخت کرده بود ، گویا به فروشنده پرداخت نشده بود و فروشنده هم درخواست مبلغ می کرد.
میزان تخلف چقدر است؟
رقم های متفاوتی برای میزان بدهی شرکت رشد بیان می کنند. برخی میزان بدهی را دو میلیارد دلار می دانند و به گفته ضیایی اختلاف حساب مطرح شده در این پرونده یک میلیون و ۸۰۰ میلیون دلار برآورد شده است و مالک این شرکت (ی.ر) ممنوع الخروج است.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به این سوال که آیا فردی به نام «ی.ر» درباره موضوع واردات دارو در دولت قبل بازداشت شده است یا خیر؛ از این پرونده اظهار بی‌اطلاعی کرد.
صدور قرار وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی برای متهم شرکت رشد
حال عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در هشتمین نشست دادستانی  از صدور قرار وثیقه ۲۹میلیارد تومانی برای متهم شرکت رشد خبر داد.
دادستان تهران می گوید: متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر که پرونده وی با اعلام شکایت سازمان هلال احمردر دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است، بازپرس برای این متهم قرار وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی صادر کرد که به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است.
هم اکنون با اعلام این خبر گمانه زنی به بازداشت ی-ر معطوف شده است و حال باید منتظر ماند و دید که صفحات این پرونده چگونه زیر سایه عدالت چکش‌ کاری می‌شود.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چه کسی حق بهداد سلیمی را خورد ؟

چ آگوست 17 , 2016
سایت نودیها :  مثل یک  کابوس شبانه بود یا یک پایان تلخ برای یک داستان عاشقانه. یک رمان سوزناک مثل فرهاد و شیرین. فرهادی که برای رسیدن به معشوق تیشه برداشت و بیستون را تراشید اما فرجام کار بر نرسیدن بود. قصه فرهاد اما این بار به جای بیستون در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...