بازداشت مجری انتخاباتی هتاک

اشتراک گذاری :

نودیها:ستاد مرکزی با اعلام تاسف از این حادثه و محکوم کردن آن، حفظ مقدسات و ارزش های دینی را در هر شرایطی ضروری دانسته وکلیه ستادها را در ادامه راهی که در پیش داریم به دقت کامل در این خصوص توجه می دهد.

روز مبعث پیامبر اعظم (ص) شاهد حادثه ای تاسف انگیز در یکی از ستادهای انتخاباتی بودیم. روز ۵ اردیبهشت ۹۶ ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهر ایلام افتتاح شد و مجری این برنامه با قرائت متنی توهین آمیز خطاب به امام رضا (ع) موجی از واکنش ها و انتقادها را روانه این نامزد نمود. فرد هتاک که به سرعت تحت پیگرد قرار گرفت پس نهایتا روز گذشته (جمعه ۸ اردیبهشت) دستگیر شد.

واکنش رئیس ستاد روحانی به توهین‌ به امام رضا(ع)

محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی روحانی قرائت متن دور از شئون مذهبی در افتتاحیه ستاد انتخاباتی استان ایلام و هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را محکوم کرد.

کاندیداهای محترم ریاست جمهوری باید بیش از پیش در انتخاب اعضای ستادهای انتخاباتی خود دقت نظر داشته و همچنین در صورت مشاهده ی هرگونه تخلفی به سرعت با فرد یا افراد خاطی برخورد نموده و مرزبندی خود را با چنین افرادی به عموم اعلام نمایند.

بسمه تعالی

جناب آقای میرزایی

رئیس محترم ستاد استان ایلام

با سلام و آرزوی توفیق الهی

به قرار اطلاع قرائت متن طنز آمیزی در اجرای برنامه افتتاحیه آن ستاد دور از شئون مذهبی و خارج از ضوابط تبلیغاتی ستادهای تبلیغاتی جناب آقای دکتر حسن روحانی بوده و موجب جریحه دار شدن احساسات برخی علما و متدینین نیز شده است. از آنجا که دفاع از حریم قدسی ائمهء معصومین علیهم السلام وظیفه یکایک مسلمانان اعم از اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصول گراست ، شایسته است فوراً با فرد خاطی قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعالیت احتمالی وی در ستاد جلوگیری به عمل آید.

ستاد مرکزی با اعلام تاسف از این حادثه و محکوم کردن آن ، حفظ مقدسات و ارزش های دینی را در هر شرایطی ضروری دانسته وکلیه ستادها را در ادامه راهی که در پیش داریم به دقت کامل در این خصوص توجه می دهد و البته هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را نیز محکوم می نماید. در فعالیت های گسترده مردمی انتخاباتی و برای هر نامزدی وقوع خطاهای مختلف را باید محتمل دانست، ولی در قبال اشتباهاتی از این دست که ممکن است از روی سوء نیت و بی اعتقادی هم نباشد باید حساس بود.

محمد شریعتمداری

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

بازداشت مجری هتاک

محمد رزم از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی یکی کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام خبر داد و گفت: این فرد که اهل شهرستان ایوان غرب است در مراسم افتتاح ستاد استانی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام، نامه‌ای را قرائت می‌کند که حاوی توهین به مقدسات و اهانت به ائمه معصومین (ع) و اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) بود.

پس از وصول گزارش مرجع انتظامی در این زمینه، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و دادستان مرکز استان ایلام گزارش را به شعبه اول بازپرسی دادسرای این شهر که به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کند، ارجاع داد.

شعبه بازپرسی دستور احضار و جلب این فرد را صادر کرد که وی از حضور در دادسرا استنکاف نمود و زمانی که ماموران با  نیابت قضایی به شهرستان ایوان رفتند متوجه شدند که وی به نزدیکی شهر مهران متواری شده اما بالاخره صبح روز گذشته از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و پرونده در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.

کلام آخر

کاندیداهای محترم ریاست جمهوری باید بیش از پیش در انتخاب اعضای ستادهای انتخاباتی خود دقت نظر داشته و همچنین در صورت مشاهده ی هرگونه تخلفی به سرعت با فرد یا افراد خاطی برخورد نموده و مرزبندی خود را با چنین افرادی به عموم اعلام نمایند تا از هرگونه سوء برداشت سیاسی جلوگیری شود در غیر اینصورت آماج شایعات و حواشی خاص قرار گرفته و بی تردید آینده ی سیاسی آنها نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

تبیان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روایتی از حضور شهدا در کربلا و زیارت امام حسین در شب جمعه

ش آوریل 29 , 2017
نودیها:شب جمعه و حضور ارواح طیبه شهداء در کربلا و زیارت امام حسین علیه السلام. راوی: حاج عظیم ابراهیم پور دانلود انصارکلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 18

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...