اگر قرار است صدای جلیلی به مردم نرسد اصلا برنامه را پخش نکنید!/ لزوم عذرخواهی مسئولان رسانه ملی و پخش مجدد برنامه با اعلام قبلی

اشتراک گذاری :

نودیها : در حالی که مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان مهم ترین سخنان و بسیاری از ناگفته های خود را در نخستین جلسه حضور در کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی مطرح کرده بود، شبکه خبر  تاکنون بدون هیچ توضیحی از پخش آن ممانعت به عمل آورده بود و جالب اینکه پس از انتقادهای فراوان به خاطر پخش نشدن این نشست مهم، به یکباره و بدون هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی، این برنامه ساعت ۸ صبح روز جمعه! از شبکه خبر پخش شد.

این اتفاق عجیب و غیر قابل پیش بینی در حالی انجام شد که مهم ترین سخنان دکتر جلیلی درباره تاریخچه مذاکرات هسته ای دولت قبل و هم چنین برخی از انتقادات وی به عملکرد دولت جدید در همین نشست ایراد شده بود اما مشخص نیست به چه علت پخش این برنامه بدون اطلاع رسانی قبلی در ساعت و روزی صورت گرفت که طبیعتا بسیاری از مخاطبان در حال استراحت آخر هفته هستند.

در این باره یک منبع آگاه در دفتر دکتر جلیلی نیز به خبرنگار رجانیوز اعلام کرد قبل از پخش این برنامه هیچ اطلاع رسانی قبلی از سوی رسانه ملی حتی به دفتر جلیلی نیز صورت نگرفته است!

این اتفاق باعث شده تا موج گسترده ای از انتقادات نسبت به این اقدام معنادار رسانه ملی در شبکه های اجتماعی به راه بیفتد و علت این اقدام، تمایل برخی مسئولان خاص برای نشنیدن سخنان دکتر جلیلی توسط مردم تحلیل شود.

این در حالی است که بعد از اتمام سخنان جلیلی، از ساعت ۱۴ به روال روزهای قبل پخش نشست کمیسیون برجام از سر گرفته شد و این بار سخنان دکتر صالحی در جمع نمایندگان برای مردم پخش شد!

در هر حال به نظر می رسد این اقدام غیر کارشناسی و مشکوک، رسانه ملی را در معرض سو ظن افکار عمومی قرار داده و باعث می شود تا دیگر زحمات رسانه ملی بابت پخش دیگر جلسات کمیسیون برجام نیز تحت الشعاع این اتفاق عجیب قرار بگیرد.

انتظار می رود شبکه خبر ضمن عذرخواهی از مخاطبان به خاطر این موضوع، در اولین فرصت به بازپخش سخنان مهم جلیلی در اولین جلسه با اعضای کمیسیون برجام اقدام کند. هم چنین برای اینکه «عدالت» به درستی رعایت شود پیشنهاد می شود سخنان دکتر صالحی نیز مجددا از سوی رسانه ملی بازپخش شود اما در ساعت ۸ صبح روز جمعه هفته آینده!

منبع : نودیها

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رابطه نحوه شیر دادن با کم شنوایی نوزاد

ش سپتامبر 12 , 2015
عفونت‌های گوش میانی مهم‌ترین عامل کم‌شنوایی در کودکان است که یکی از دلایل آن وضعیت نامناسب موقع شیر خوردن است؛ بهتر است سر نوزاد موقع شیر خوردن بالاتر از بدن او باشد تا شیر وارد شیپور استاش نشود. خسرو گورابی  با تأکید بر لزوم سنجش شنوایی نوزادان هنگام تولد اظهار […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...