Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
فیلم دیدار رهبر با نخست وزیر ژاپن ماجرای مداحی داره میریزه که تبدیل به دابسمش شد اجرای کوتاه آرمان امیدی در برنامه اعلام نتایج برنامه عصر جدید نقد فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم کمال تبریزی بچه ام فیلم و عکس غیراخلاقی و جنسی نگاه می کنه چه کنم؟ ماجرای حمله ایران به نفتکش امارات ، واقعی یا دروغ نقد صوتی سریالهای ماه رمضان 98 ماجرای لغو سخنرانی رائفی پور دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس فرصت سرمایه گذاری و فروش در فروشگاههای زنجیره ای محصولات سالم و ارگانیک
779 views

اهمیت ورزش شنا در دوران بارداری

اشتراک گذاری :
حسینی متخصص زنان و زایمان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موضوع شنا کردن در دوران بارداری اظهار کرد: شنا یکی از مهمترین ورزش‌های اصلی است که اهمیت آن در دوران بارداری بیشتر می‌شود. زیبایی این ورزش در این است که هیچ فشار و کشش اضافی به بدن تحمیل نمی‌کند و از بدن در برابر وزن محافظت می‌کند.
وی افزود: در ۳ ماهه اول بارداری اگر انرژی لازم را دارید، می‌توانید روزانه به مدت ۳۰ دقیقه شنا کنید. شنای صبح گاهی مادران باردار را با احساس تهوع صبح گاهی مقاوم کرده و او را برای بقیه روز شاد و پرانرژی‌تر می‌کند.
این متخصص زنان و زایمان تصریح کرد: در ۳ ماهه دوم بارداری با رشد جنین و افزایش سن بارداری نیازی به کم کردن مدت شنا نیست و به تغییر برنامه شنا هم نیازی نیست.در ۳ ماهه سوم بارداری آب از مفاصل و تاندون‌ها در هنگام ورزش حمایت می‌کند و از صدمات احتمالی نیز پیش‌گیری می‌شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در هنگام شنا کردن بهتر است هر ۲۰ دقیقه ۲۳۵ میلی لیتر آب به بدن برسد. توصیه می‌شود در ۳ ماهه دوم بارداری تا ۳ ماه سوم از مایوهای مخصوص بارداری استفاده شود. پس از انجام تمرینات شنا بهتر است چند دقیقه ای را صرف روش‌های آرام سازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.