انگلیس خبیث از در نیامده، آشوب هم بدنبالش آمد؛ برخورد گازانبری دولت با مخالفان انگلیس / ضرب و شتم و حمایت از اراذل و اوباش

اشتراک گذاری :

خبرنگار رجانیوز گزارش داد نیروهای انتظامی و پلیس با خشونت بی سابقه ای بیش از ده دانشجو که قصد برگزاری تجمع آرام در مقابل سفارت انگلیس در اعتراض به بازگشایی این سفارتخانه را داشتند، دستگیر کرده و به نقطه نامعلومی انتقال دادند.

 

این گزارش می افزاید ضرب و شتم دانشجویان و عابران در مقابل سفارت انگلیس ادامه دارد. نیروهای انتظامی و امنیتی خیابان های اطراف سفارت انگلیس را مسدود کرده و اجازه عبور و مرور را نمی دهند.

 

دانشجویان شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر سازشکار، خمینی شاهد باش ما اعتراض کردیم سر می دهند.

 

چهار نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در میان بازداشتی ها هستند. همچنین عکاس خبرگزاری فارس و چند عابر نیز دستگیر شده اند.

 

قابل ذکر است وزیر کشور به عنوان فرمانده ارشد نیروی انتظامی پیش از این اعلام کرده بود که از جشن های هسته ای که در برخی نقاط شمال شهر  با حضور برخی اراذل و اوباش برگزار می شد ، حمایت خواهد کرد!

 

همچنین نسیم گزارش داد: معترضین به بازگشایی سفارت انگلیس در خیابان استانبول تهران تجمع کردند. این معترضین پس از آنکه توسط پلیس از جلوی سفارت انگلیس متفرق شدند در خیابان استانبول تجمع کردند. تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در تجمع توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.

خبر تکمیلی:

دانشجویان دستگیر شده بدون آن که تعهدی بدهند، دقایقی پیش آزاد شدند. نیروی انتظامی از دانشجویان درخواست کرده بود که تعهد برای آزادی بدهند.

انبوه نیروهای ویژه انتظامی در اطراف سفارت انگلستان حضور دارند.

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نکات مهم برای صحیح نشستن

د آگوست 24 , 2015
آیا شما راحت و آسوده می نشینید؟ اگر شما زمان زیادی را به شکل نشسته سپری می کنید، (در واقع اکثر مردم، حدود یک سوم از عمر خود را در حالت نشسته سپری می کنند) باید بدانید که نشستن به شکل غیر استاندارد، موجب ایجاد دردهای کمری، کشیدگی گردن و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...