انصارالله: جنگ واقعی علیه متجاوزان شروع نشده است

اشتراک گذاری :

 

 

به نقل از «المسیره»، «صالح الصماد» رئیس دفتر سیاسی جنبش انصارالله در یمن اظهار داشت رژیم سعودی در تجاوز خود (به یمن) زیاده‌روی کرد و به امکانات عظیم خود، حمایت اربابان آمریکایی‌اش، تبانی جهانیان و  ذلت مزدورانش  تکیه کرد.

الصماد اعلام کرد: جنگ واقعی با این تجاوز تاکنون آغاز نشده است و در فرهنگ لغت مردم ما شکست وجود ندارد و ملت ما گزینه‌ای جز پیروزی ندارد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش انصارالله از ملت یمن خواست به ادعا و شایعه‌های برخی رسانه‌های خبری که تضعیف روحیه آنها را مد نظر قرار داده‌اند، گوش فرا ندهند.

وی خاطرنشان کرد روزهای آینده به همه نشان خواهد داد که همه اقدامات انجام شده برای گرفتن فرصت و خنثی کردن نقشه‌های متجاوزان بود.

رئیس دفتر سیاسی انصارالله تأکید کرد که بعد از تغییراتی که حاصل شد، تغییر استراتژی جنگ در چارچوب ورود به گزینه‌های قوی و دردناک‌ علیه دشمن ضرورت دارد.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 26

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

یک روش عالی برای مبارزه با ریزش مو

ی آگوست 16 , 2015
آب پیاز یک ماده طبیعی و مطمئن برای مبارزه با ریزش مو است که نه واکنش آلرژیکی در پی دارد و نه عوارض جانبی؛ تنها مشکلی که ایجاد می‌کند، بوی بد آن است. پیاز حاوی ترکیبات متعددی است که برای رشد مو مناسب هستند، از جمله سولفور؛ که مالیدن آن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...