انتقاد شدیدالحن به لباس ساده پوشیدن دختران اوباما + عکس

اشتراک گذاری :

عکس و گرافیک – سیاسی

نوع لباس پوشیدن دختران اوباما مورد انتقاد شدید الیزابت لوتن قرار گرفت.متن این خبر و عکس دوم در ادامه.

 سایت ساندی مورنینگ هرالد در خبری نوشت: الیزابت لوتن، سخنگو و مسئول ارتباطات" استفان فینشر" نماینده کنگره آمریکا به شدت از دختران اوباما در صفحه فیس بوک خود انتقاد کرد.

این سایت نوشت: خانم الیزابت لوتن در روز جمعه در فیس بوک خود به دختران اوباما "ساشا و مالیا" پرداخت و به شدت طرز لباس پوشیدن آنها در جشن شکر گزاری کاخ سفید را مورد انتقاد قرار داد.

 

او در این باره نوشت: آنها باید طوری لباس بپوشند که مورد احترام قرار بگیرند و باید به آنها گفته شود که برای یک پارتی و یا مهمانی خودمانی دعوت نشده اند و باید لباس های بهتر و پوشیده ای را انتخاب کنند.

 

او همچنین در فیس بوک خود نوشت که به نظر می رسید که دختران اوباما اصلا میلی به این جشن نداشته و آنها کسل و غمگین نیز هستند.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نرم افزار مبدل تصویری برای موبایل - کامل

پ اکتبر 15 , 2015
ultra mobile 3gp converter full برنامه کامل برای تبدیل فرمتهای تصویری موبایل به هم با حجم ۴.۲ مگابایت برچسبها : دانلود برنامه های موبایل – دانلود نرم افزار های موبایل – نرم افزار مبدل تصویری موبایل – تبدیل فرمتهای موبایل به هم – دانلود نرم افزار مبدل تصاویر و ویدئو […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...