انتقاد تند عراقچی از صداوسیما

اشتراک گذاری :

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه ۱+۵  طی اظهاراتی از اینکه محتوای یک جلسه خصوصی و کاری با شورای خبر صدا و سیما به صورت ناقص، مخدوش و با اغلاط فراوان محتوایی و نگارشی، در سایت خبری صدا و سیما منتشر شد اظهار شگفتی کرده و چنین امری را «نهتنها غیرحرفه ای و غیراخلاقی، بلکه یک خلاف بیّن اداری و مغایر با منافع و امنیت ملی دانسته و خواستار پیگیری آن از سوی مقامات عالی سازمان صدا و سیما شد».

گفتنی است سایت خبری صدا و سیما با فاصله کوتاهی خبر مزبور را از سایت برداشته و توضیح داد  مطالبی که به نقل از دکتر سید عباس عراقچی معاون وزارت امورخارجه در نشست با مسئولان معاونت خبر روی خروجی قرار گرفت ناشی از یک خطای برداشت بوده است.

خبرگزاری صداوسیما تاکید کرده است این مطلب که تلفیقی از اطلاعات درست و نادرست است قابل استناد نیست. با این حال مطلب مزبور بلافاصله توسط سایتهای مختلف بازنشر شد.

عراقچی همچنین با اشاره به اینکه یکی از مزایای تیم مذاکره کننده انسجام داخلی و همدلی همه اعضای تیم بود، از نقش آقای حسین فریدون در انجام وظیفه سخت هماهنگی تمامی دستگاه ها، ارائه مشورت، انتقال مطالب و تقویت انسجام و همبستگی تیم مذاکره کننده تقدیر نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

از پرسش و پاسخ ۱۵ ساعته کنگره از تیم مذاکره کننده تا دهن کجی دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی

د آگوست 3 , 2015
 نزدیک به ۱۵ ساعت سوال و جواب جدی و محکم و فشرده از سه وزیر اصلی و مقام ارشد نظامی کابینه اوباما درباره جمع بندی صورت گرفته در وین، حداقل اقدامی بوده است که از ساعاتی پس از قرائت بیانیه مشترک وین در کنگره امریکا پیگیری شد، پرسش و پاسخ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...