انبوه‌سازان خانه‌نشین شدند

اشتراک گذاری :

حمید بابازاده  اظهار کرد: در دو سال گذشته بخش ساخت و ساز مسکن کشور با افت کاری مواجه بوده و بازار سنگین‌تر از قبل شده است.

وی با بیان این‌که رکود کاری باعث کاهش شدید ساخت و ساز شده است در رابطه با دلایل بروز این وضعیت تصریح کرد: متاسفانه همه چیز از مسائل اقتصادی گرفته تا غیراقتصادی کشور به مسائل سیاسی کلان گره زده شده است و به نظر می‌رسد تا این مسائل حل و فصل نشود، مشکلات برطرف نمی‌شود.

وی با بیان این‌که در این صورت می‌توان انتظار ورود سرمایه‌گذاران به بخش ساخت و ساز را داشت، گفت:‌ در صورت آزاد شدن پول‌های بلوکه شده کشور و یک مدیریت قوی می‌توان امیدوار بود که وضعیت اقتصادی و همچنین بخش ساخت و ساز رونق بگیرد.

عضو انجمن انبوه‌سازان با بیان این‌که تحریم بانک‌های ایرانی و مربوط به جابجایی پول از جمله مشکلات موجود است که عملکرد انبوه‌سازان را تحت تاثیر قرار داده، افزود: در حال حاضر بسیاری از انبوه‌سازان قید کار را زده‌ و خانه نشین شده‌اند. باید فعلا این وضعیت را تحمل کنیم تا وقتی که وضع اقتصادی کشور بهبود یابد.

بابازاده با بیان این‌که مدت‌هاست با کشورهای توسعه یافته رابطه اقتصادی نداریم، بیان کرد: در صورتی که تحریم‌ها برداشته شود بسیاری از ایرانی‌های مقیم خارج کشور می‌توانند به توسعه و آبادانی ایران کمک کنند، متاسفانه در سال‌های اخیر فقط با یک سری کشورها آن هم به صورت تحمیلی مراوده اقتصادی داشته‌ایم.

منبع : تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

وقت‌کشی با پاسخ‌های نمایشی در برابر پرسش‌های فنی و حقوقی!

ش آگوست 8 , 2015
پس از پایان مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در وین، منتقدان توافق- که تیم رسانه‌ای دولت تلاش می‌کنند تا آنها را مخالفین اصل توافق معرفی کنند- در نقدهای متعدد به بررسی فنی و حقوقی مفاد توافق و قطعنامه ۲۲۳۱ پرداختند. اما متاسفانه دولتمردان به جای پاسخگویی فنی و حقوقی، به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...