المپیک ۲۰۱۶/احسان حدادی: بالاتر از رکورد سال‌ را بزنم، اتفاق خوبی می‌افتد

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  احسان حدادی که عصر روز چهارشنبه برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو به لندن رسیده بود، اظهار داشت: شرایط خوبی دارم، رکورد سال من ۶۴/۶۵ متر است و امیدوارم بتوانم یکی دو متر بالاتر از آن را بزنم. اگر این کار را انجام دهم، اتفاق خوبی می‌افتد.

وی ادامه داد: رکورد اصلی خودم را بزنم، صد در صد طلا خواهد بود، اما همانطور که گفتم با شرایط فعلی باید کمی بالاتر از رکورد سال را بزنم.

احسان حدادی که در المپیک لندن توانست پس از رابرت هارتینگ آلمانی مدال نقره المپیک را از آن خود کند، در مورد مصدومیت خود گفت: خوشبختانه با آمپول‌هایی که تزریق کردم، وضعیت آسیب دیدگی پایم بهتر شده است.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا روز جمعه به مصاف رقیبان خود می‌رود. در این ماده محمود صمیمی دیگر نماینده کشورمان است.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جزئیات تازه‌ای از نامه نمایندگان به روحانی درباره اتهامات «فریدون»

پ آگوست 11 , 2016
سایت نودیها : حاجی دلیگانی با اشاره به نامه ارسالی برخی نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره اتهامات برادرش، گفت: آقای روحانی هنوز هیچ پاسخی در جواب نامه ما نداده است. حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به اتهامات «حسین […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...