الحوثی : داعش، القاعده و عربستان در یک سنگر در عدن می‌جنگند

اشتراک گذاری :

 «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود به آخرین تحولات داخلی این کشور پرداخت.

وی در ابتدای این سخنرانی از مقاومت ملت یمن در برابر حملات وحشیانه دشمن تمجید کرد و گفت: این مقاومت، واقعیت و اصالت ملت یمن را اثبات می کند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که دشمن در برابر ارده مردم یمن و استقامت آنها شکست خورده است.

رهبر جنبش انصارالله خطاب به ملت یمن گفت: شما وارد نبرد شرف، استقامت، استقلال، آزادی و دفاع مشروع و مقدس شده‌اید.

وی تاکید کرد که هیچ کس نمی تواند جلوی ملت یمن در جنگ علیه ظلم و ستم را بگیرد، حال امکانات و تجهیزات دشمن هراندازه باشد.

الحوثی افزود: ملت یمن در موضع حق قرار دارد و از آبرو و شرافت خود دفاع می کند، بنابر این در مسیری قرار دارد که پیروز خواهد شد.

رهبر انصارالله تصریح کرد: اوضاع یمن نشان می دهد که هرچه دشمن بر فشارها و تجاوزاتش بیفزاید، مردم یمن بیدارتر می شوند.

سید عبدالملک الحوثی در ادامه به حمله شدید طرفداران منصور هادی به عدن اشاره کرد و گفت: آنچه که در عدن رخ داده است، دستاورد محدودی برای دشمن به همراه داشت با وجود اینکه تجهیزات زیادی در اختیار داشته است، اما نشان داد که هر اندازه دشمنی افزایش یابد، احساس مسئولیت ملت ما بیشتر می شود.

وی تاکید کرد که تحولات اخیر عدن نه تنها پیروزی برای دشمنان به همراه نداشته است، بلکه در باتلاقی بزرگ گرفتار شدند.

رهبر انصارالله یمن با تأکید بر اینکه اسرائیل از حمله عربستان به یمن سود می‌برد، خطاب به مردم یمن گفت: دلیل اینکه نسبت به سرزمین شما طمع دارند، موقعیت جغرافیایی ممتاز آن است.

وی تاکید کرد: اینگونه اقدامات مطمئنا منجر به شکست مردمی که خواری و ذلت را نمی‌پذیرند، نمی‌شود.

سید عبدالملک الحوثی با تأکید بر اینکه داعش، القاعده و عربستان در «عدن» در یک سنگر قرار دارند، افزود:جنایت‌هایی مانند قتل و کشتار  علیه مردم یمن با هدف محو هویت یمنی است.

وی در این مورد ادامه داد: پروژه متجاوزان در یمن، پروژه تخریب و اشغال و هدف قرار دادن هویت یمن است.

رهبر انصارالله یمن دشمن سعودی را در وضعیتی توصیف کرد که در بحران ایجاد شده شکست خورد و برای به تحقق پیروزی دست به هر کاری می‌زند.

وی در مورد «عدن» گفت: اعدام‌ها و کشتار دسته جمعی درعدن وجود دارد که هیچ گونه توجیهی ندارد.

رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد: دشمن متجاوز تلاش می کند یمنی ها را خوار و تصمیمات و دستورات خود علیه آنها را دیکته کند. سخن درباره مشروعیت منصور هادی بی معنی است.

الحوثی گفت: واقعیت این است که منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن و تمامی وزیرانش برای امیران سعودی به اندازه یک لنگه کفش ارزش ندارند، بلکه از آنها برای پیشبرد اهدافشان سود می برند.

وی خاطرنشان کرد: متجاوزان به یمن که میلیاردها دلار هزینه کردند و خسارت های زیادی متحمل شدند، به دنبال سیطره بر کل مناطق یمن هستند و ادعاها در مورد ایجاد و حفظ امنیت ملی همسایگان یمن دروغی بیش نیست.

عبدالملک الحوثی در ادامه این سخنرانی اظهار داشت که حمله متجاوزان به یمن اثبات کرد که مردم کشور برای حفاظت از خود نیاز به ضمانت‌هایی دارند.

وی با اشاره به اینکه گزینه‌های راهبردی برای پاسخ به متجاوزان امری ضروری است ابراز داشت که ما آماده مبارزه برای دفاع از یمن است.

عبدالملک الحوثی با اشاره به اینکه دشمن به هر اندازه که به نبرد ادامه دهد بیشتر در باتلاق فرو خواهد رفت، اظهار داشت:  راه حل سیاسی در داخل یمن صورت می گیرد، اما از تلاش‌های عربی و غیرعربی برای رسیدن به راه حل سیاسی برای یمن استقبال می‌کنیم.

وی خطاب به مردم جنوب یمن تاکید کرد که عربستان سعودی در حال فریبکاری است و نباید بیش از این در حل مشکل خلأ سیاسی تاخیر کرد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ادعای نادرستی که روحانی برای چندمین بار آن را تکرار کرد

د آگوست 3 , 2015
امیرحسین ثابتی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به سخنان رییس جمهور در گفتگوی زنده تلوزیونی با مردم، نوشت: دقایقی قبل آقای روحانی در گفتگوی زنده تلوزیونی خود اصرار زیادی بر بیان یک ادعای کاملا نادرست داشت و آن اینکه ما در گذشته ذیل فصل هفت بودیم و امروز در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...