اقدام جنجالی نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علیه رقیب انتخاباتی

اشتراک گذاری :

 یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که به داشتن و ایراد مواضع جنجالی شهرت یافته، در اقدامی تازه شماره تلفن یکی دیگر از نامزدهای این حزب را در یک سخنرانی برای همگان علنی کرد.

فعالیتهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی ادامه دارد که آنچه در حزب جمهوریخواه بیشتر خود را جلوه می‌دهد، تعدد نامزدها است نامزدهایی که مواضع آنها در برخی موضوعات بسیار از هم دور است.

به گزارش پایگاه آمریکایی هیل، در این بین «دونالد ترامپ» که پیشتر شخصیتی تلویزیونی بوده به دلیل برخی مواضع خاص و حمله به دیگر نامزدها از قبیل جب بوش، لیندسی گراهام و برخی دیگر از اعضای ارشد حزب جمهوریخواه در مجلس سنا بیشتر از دیگران سر زبانها افتاده است.

وی پیشتر «جان‌مک‌کین» سناتور جمهوریخواه را مورد انتقاد شدید قرار داد. ترامپ در حالی که مک‌کین در آمریکا به «قهرمان جنگی و کهنه‌سرباز آمریکایی» شهت یافته، گفت که از نظر او اینچنین نیست.

این اظهارنظر با مخالفت دوستان این سناتور جمهوریخواه در سنای آمریکا قرار گرفته و حتی کاخ سفید را هم به اتخاذ موضع در قبال این مساله واداشت. از جمله کسانی که به شدت به مواضع دونالد ترامپ انتقاد کرده، لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه و نامزد انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا است.

در واکنش به انتقادات شدید گراهام، ترامپ در اقدامی جنجالی در یک سخنرانی انتخاباتی در جمع حامیانش شماره تلفن سناتور جمهوریخواه را برای همگان خواند و از مخاطبان خواست به گراهام تماس بگیرند.

دونالد ترامپ روز سه شنبه(دیروز) با بیان اینکه لیندسی گراهام یک بار برای اینکه در برنامه شبکه فاکس نیوز حضور یابد، با او تماس گرفته و شماره خود را داده گفت: «خیلی خارق‌العاده است که او اصلا یک فرد هوشمندی به نظر نمی‌رسد. از نظر من او فرد هوشمندی نیست».

وی افزود: «این کسی نیست که ۴ سال قبل به من زنگ زده بود؟ بله او، لیندسی گراهام ۳ یا ۴ سال قبل به من زنگ زد و من حتی او را نمیشناختم».

در واکنش به این اقدام، مشاور لیندسی گراهام ضمن انتقاد شدید از اظهارات دونالد ترامپ تایید کرد که شماره‌ای که وی برای همه خواند، شماره تلفن همراه سناتور و نامزد انتخابات ۲۰۱۶ بوده است.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کاریکاتور اوباما و ملک عبدالله

چ جولای 22 , 2015
  برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 8

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...