اقدام بی سابقه وزیر اطلاعات

اشتراک گذاری :
به گزارش سایت نودیها، همایش انتخاباتی صدای ملت عصر امروز در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد و وزیر اطلاعات نیز در آن شرکت کرد.
 این مراسم در حالی برگزار شد که حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید در اقدامی عجیب و بی‌سابقه که  توسط مهم‌ترین مقام امنیتی کشور محسوب می‌شود در این مراسم شرکت کرد.
در این زمینه باید گفت که صدای ملت از جمله احزاب سیاسی موجود است که برای به دست آوردن کرسی‌های مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کند و شرکت وزیر اطلاعات در این میتینگ سیاسی به معنی واقعی کلمه به معنی ورود به فعالیت‌های سیاسی و حزبی توسط یک مقام امنیتی می‌باشد.
همچنین باید به این نکته اشاره کرد که اقدام علوی در نوع خود منحصر به فرد می‌باشد، زیرا که هیچ‌کدام از شش وزیر قبلی وزارت اطلاعات سابقه شرکت در میتینگ سیاسی و حمایت از حزب خاصی را در کارنامه خود نداشته‌اند.
گفتنی است که شرکت علوی در میتینگ سیاسی در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این در ماده دوازده قانون تاسیس وزارت اطلاعات برای جلوگیری از آفت‌هایی این‌چنینی که پیامدهایی چون تاثیرگذاری منافع سیاسی و جناحی در اقدامات وزارت را به دنبال دارد در ارتباط با کارمندان وزارت اطلاعات‌  آمده است: هیچیک از کارکنان این وزارتخانه و سازمان‌های حفاظت اطلاعات و واحدهای اطلاعاتی نباید عضو هیچ حزب یا سازمان و گروه سیاسی باشند.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روزنامه گاردین:«اقتصاد» دغدغه انتخاباتی اصلاح‌طلبان نیست

پ فوریه 25 , 2016
به گزارش سایت نودیها، در آستانه انتخابات هفتم اسفند روزنامه گاردین (the guardian) در راستای سیاست‌های مداخله جویانه انگلیس و تلاش برای مهندسی آرا در ایران در دو مقاله مفصل به بررسی چند جانبه انتخابات پیش‌رو پرداخت. در یکی از این مقاله‌ها تحت عنوان “چرا انتخابات ایران مهم است و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...