افزایش سانس‌های نمایش «محمد رسول‌الله(ص)» در جشنواره مونترال کانادا

اشتراک گذاری :

استقبال از فیلم محمد رسول الله در مونترال کانادا به حدی بوده است که سینماهای نمایش‌دهنده پاسخگوی درخواست بازدیدکنندگان نبوده و به همین دلیل دو سانس دیگر به نمایش‌های فیلم محمد در حاشیه جشنواره جهانی فیلم مونترال اضافه شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، براساس اطلاعات بدست آمده از مونترال استقبال از فیلم «محمد رسول الله(ص)» به حدی بوده است که مسئولان مربوطه جشنواره فیلم مونترال تعداد دو سانس دیگر هم برای نمایش این فیلم قرار داده‌اند.

بر اساس این گزارش بدلیل استقبال بى نظیر از فیلم «محمد رسول الله(ص)» در مونترال یک سالن دیگر براى نمایش این فیلم در محل سینما Quartier Latin ساعت ۲۱ امشب دوشنبه به وقت مونترال کانادا اضافه شده است.

نمایش فیلم «محمد رسول الله» مجید مجیدی، ساعت ۸:۴۵ در سالن شماره ۹ این مجموعه سینمایی و دیگر ساعت ۹ شب در سالن شماره ۱۰ این پردیس سینمایی به نمایش در خواهد آمد.

مجیدی روز شنبه در گزارشی که از جشنواره فیلم مونترال داده بود از استقبال گسترده از فیلم «محمد رسول الله(ص)» خبر داده بود. کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» گفت: بلیط‌های نمایش افتتاحیه کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» از مدتها قبل فروش رفته بود و بلیط نمایش دوم هم از دو سه روز پیش تمام شده است و مردم تقاضای تکرار نمایش این فیلم را دارند. به‌احتمال زیاد به‌دلیل درخواست ایرانیان، در هفته جاری اکرانی هم در دانشگاه مک‌گیل خواهیم داشت و جمعیت بسیار زیادی از مسلمانان سراسر کانادا به مونترال آمدند.

ساخته جدید کارگردان «رنگ خدا» و «بید مجنون» که به‌تازگی به‌جز سینماهای ایران در جشنواره بین المللی فیلم مونترال هم اکران شده با بازی چهره‌هایی چون مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، ساره بیات، مینا ساداتی، محسن تنابنده و… ساخته شده است.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مهدی هاشمی؛ از رشوه‌بازی در استات اویل تا سکه‌بازی در اوین

د آگوست 31 , 2015
نودیها :  هنوز درست در اوین جاگیر نشده که حاشیه هایش شروع شد؛ از زمزمه های امکانات ویژه اش در سلول گرفته تا پست های مختلف فیس بوکی و توئیتری منتسب به وی بود. مهدی هاشمی جنجال بر سر حکم محکومیتش را تا دم در زندان اوین ادامه داد تا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...