اعلام وضعیت فوق العاده در شهر فرگوسن آمریکا

اشتراک گذاری :

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که شب گذشته مردم معترض و پلیس در خیابان های شهر فرگوسن تجمع کرده بودند و تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی نسبت به رفتار خشونت آمیز پلیس اعتراض می کردند و نیروهای پلیس نیز تنها این تظاهرات را زیر نظر داشتند و تنش چندانی بین مردم و پلیس وجود نداشت، ولی با آغاز بازداشت تظاهرات کنندگان، خشونت ها تشدید شد.

حدود ۵۰ خبرنگار، ۷۵ نیروی پلیس و بیش از ۱۵۰ تظاهرات کننده حضور داشتند. پلیس در ابتدا حداقل ۹ نفر را بازداشت کرد ولی بعدا تعداد بازداشت شدگان افزایش یافته است.

اداره پلیس سنت لوییس اعلام کرد که تجمع کنندگان غیر قانونی شروع به پرتاب بطری های آب به سوی پلیس کرده اند. کسانی که اقدام خشونت آمیز را انتخاب کرده اند باید بازداشت می شدند.

شاهدان عینی نیز تاکید کردند که پلیس از اسپری فلفل استفاده کرده است. پلیس اعلام کرده است که کسانی که به دستورات بی توجهی کردند، بازداشت شده اند.

تصاویر تلویزیونی نیز نشان داد که یک بزرگراه در شهر فرگوسن توسط معترضان مسدود شده است. اداره گشت بزرگراه میسوری نیز اعلام کرد که پس از رسیدن گزارش مربوط به مسدود شدن بزرگراه، پلیس نیروهای خود را اعزام کرده است.

منبع : تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کار جالب علامه طباطبایی برای همسرداری

س آگوست 11 , 2015
سرکار خانم «نجمه سادات طباطبایی» دختر علامه طباطبایی(ره) چهارشنبه شب ، چهاردهم مرداد ماه ، در نشستی با طلاب خواهر شیعه عربستانی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)، ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: امیدواریم این دیدارها ادامه یافته و نفس علامه در این بیت بتواند مثمر ثمر باشد. وی با اشاره به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...