اعترافات ذهن خطرناک یک شورشی سوریه

اشتراک گذاری :

ب یکی از اعضای تیم شورشیان “نیروهای جدید سوریه” که با حمایت و آموزشهای نظامی آمریکا تشکیل شده در مصاحبه با شبکه سی ان ان (CNN) اعتراف کرد که هدف آنها مبارزه با دولت سوریه و بشار اسد است.

 

 

وی که خود را ابو اسکندر معرفی کرده، می گوید قانون دوم آنها در آموزش ها این بود که باید با هرکسی که با آنها بجنگد، مبارزه کنند: “ما مناطق جدیدی را از دست داعش تصرف خواهیم کرد و باید با نیروهای اسد روبه رو شویم.”

 

 

ابو اسکندر که سوریه را خانه ی خود میپندارد! در این مصاحبه التماس کرد که منطقه پرواز ممنوع در سوریه ایجاد شود تا دیگر مجبور به فرار به اروپا نباشند.

 

 

این برنامه آموزشی برای شورشیان میانه رو سوریه، ۴۱ میلیون دلار هزینه برداشته و احتمالا ۷۰ عضو جدید برای کمک به مبارزه با داعش آموزش داده خواهند شد.

 

 

 

 

این شورشی تروریست مدعی شد که برنامه ای پنتاگون در نظر دارد به مثابه یک “رویا” است ولی اظهار تاسف نیز کرد که سرعت آن بسیار آهسته است: “نزدیک به ۱۷ هزار نفر خواهان پیوستن به این برنامه آموزشی هستند ولی کارها کند پیش می رود.”

 

 

ابو اسکندر با اغراق درباره حملات هوایی پشتیبانی کننده از آنها گفت که در خطوط مقدم، مختصات داعش را به آنها می دهد تا جنگنده ها آنجا را بمباران کنند و از حضور روزانه پهپادها در آسمان خبر داد.

 

 

وی در پایان متذکر شد که تمایل شورشیان برای مبارزه با دولت قانونی بشار اسد می تواند برای آمریکا مشکل ساز شود، زیرا ایالات متحده باید بر آنها تکیه و اعتماد کند تا طرح منطقه امن را اجرا کنند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم جالب خندوانه

چ آگوست 19 , 2015
دانلود فیلم جالب خندوانه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 14

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...