اعتراض وزارت خارجه نسبت به تغییر نام خیابان بوستان به “شهید آیت‌الله نمر”

اشتراک گذاری :

نودیها : مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران با اشاره به اعتراض وزارت امور خارجه نسبت به تغییر نام خیابان مقابل سفارت عربستان، اظهار داشت: بعد از به شهادت رساندن آیت‌الله نمر و بنا به درخواست‌های مردم و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مبنی بر تغییر نام خیابان منتهی به سفارت عربستان، این موضوع به‌صورت طرح دوفوریتی در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: این موضوع باعث شد که وزارت امور خارجه این موضوع را برنتابد و نسبت به تغییر نام این خیابان به نام “شهید آیت‌الله نمر” واکنش نشان داده و اعتراض کند.

 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مردم به‌صورت خودجوش تابلوی آیت‌الله نمر را جایگزین خیابان بوستان کرده بودند، اما وزارت امور خارجه این موضوع را به‌صورت مکتوب از شهرداری تهران خواسته که نام خیابان بوستان را مجدداً جایگزین خیابان شهید آیت‌الله نمر کند.

منبع : تسنیم از  رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روش درمان ترک‌های پوستی

س ژانویه 12 , 2016
نودیها : دکتر سید مسعود داوودی متخصص پوست و مو و زیبایی در خصوص ترک‌های سفید رنگ که در نواحی مختلفی از پوست مشاهده می‌شود، گفت: این ترک‌ها که نام دیگر آن استرج مارک است زمانی ایجاد می‌شوند که افزایش حجمی با سرعت بالا رخ دهد که در این صورت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...