اطلاعات جدید از SSX Deadly Descents

اشتراک گذاری :

شماره جدید مجله EGM حاوی اطلاعاتی در مورد بازی SSX Deadly Descents است که همین اواخر اعلام شد.
 

– بازی دارای قابلیت Rewind است یعنی می توانید در هر لحظه بازی را برای مدتی به عقب برگردانید تا احتمالا کاری را که اشتباه انجام داده بودید جبران کنید.
– ۱۷ منطقه از دنیا را در بازی تجربه خواهید کرد.
– تمام کوهستان های داخل بازی به صورت کامل و ۳۶۰º قابل اسکی هستند. حدود ۷۰ کوه برای بازی در نظر گرفته شده و نکته جالب این است که مدل ابتدایی این کوه ها به صورت خودکار توسط بازی تولید می شود. بدین شکل که اطلاعات توپوگرافیک مربوط به کوه ها از طریق Google Earth دریافت شده و ابزار ساخت کوه در بازی به نام Mountain man خودش یک مدل نسبتا پرجزئیات از کوه تولید می کند. مثلا تهیه کننده بازی می گوید یک بار یکی از برنامه نویسان تیم از من خواست نام یک کوه را بگویم و من هم نام اورست را گفتم، او اطلاعات کوه را به Mountain Man داد و این برنامه بلافاصله یک مدل از کوه با بیش از ۱۰۰۰۰۰ پلی گون تولید کرد!!
– مناطقی که تا به حال برای بازی تایید شده اند عبارتند از: سیبری، هیمالیا، کلیمانجارو، قفقاز، آلپ.
– هر یک از کوهستان ها دارای یک سری خطر ها و تهدید های طبیعی هستند، مثلا کمبود اکسیژن، هوای سرد یا یخبندان هر یک جزو خطر های یکی از این مناطق محسوب می شوند. 
– شما می توانید در بازی تجهیزات نیز بخرید و برای هر منطقه با توجه به شرایط اقلیمی از یک سری تجهیزات خاص استفاده کنید.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس ضریح حضرت رقیه (سلام الله علیها)

پ اکتبر 15 , 2015
برای بزرگ و با کیفیت دیدن عکس روز آن کلیک کنید برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 4

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...