استعفا مدیر گروه کودک و نوجوان درپی ماجرای فیتیله

اشتراک گذاری :

نودیها :  در پی اشتباه عموهای فیتیله ای و آزرده خاطر شدن هم وطنان آذری زبان کشورمان، علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما به منظور پذیرش اشتباه صورت گرفته و دلجویی از آذری زبانان میهنمان از سمت خود استعفا داد.

در پی استعفای زارعان که سالها تجربه مدیریت گروه کودک و نوجوان را در شبکه های تهران و دو سیما داشت، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، آذرمیدخت آذرهوش را به سمت مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما منصوب کرد.

به گزارش فارس،در حکم آذرهوش که مدت کوتاهی از انتصاب او به عنوان مدیر روابط عمومی سیما نگذشته؛ آمده است:

نظر به مراتب تعهد، ذوق و تجارب خلاقانه سرکار عالی در عرصه های مختلف رسانه به ویژه فعالیت در حیطه برنامه سازی برای دوران سنی حساس و پراهمیت کودکی و نوجوانی بنا به ضرورت و اقتضاء شرایط ضمن تشکر از تلاش های جناب آقای علی زارعان که تا این مقطع عهده دار مدیریت این عرصه در شبکه بودند به عنوان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما منصوب می شوید.

آذرمیدخت آذرهوش دانش آموخته کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی بوده و از سوابق کاری وی می توان به مشاور مدیر شبکه دو، مدیر روابط عمومی شبکه دو و همچنین مدیر روابط عمومی معاونت سیما اشاره کرد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شیر موز ضرر دارد

س نوامبر 17 , 2015
نودیها : محمدجواد اسلامی پور گفت: در طب اسلامی و ایرانی برای تغذیه همه افراد جامعه دستورالعمل‌های دقیق و کاربردی دارد و بسیاری از توصیه‌های علما و حکمای گذشته در این خصوص به اثبات رسیده است. وی ادامه داد: بسیاری از خوراکی‌ها را باید با مکمل‌های آن مصرف کرد، چراکه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...