استراتژی روحانی در مناظره دوم «لبخند»، «سکوت» و «گذشته‌هراسی» بود

اشتراک گذاری :

نودیها:سیدمحمد حسینی عضو هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه استراتژی روحانی در مناظره دوم لبخند، سکوت و گذشته هراسی بود، گفت: تاکتیک جهانگیری نیز رقیب هراسی، گذشته‌هراسی، مظلوم‌نمایی و القای احساس خطر بود.

حسینی تاکید کرد: اکثر سؤالاتی که در مناظره امروز خطاب به روحانی مطرح شد، بی پاسخ ماند؛ چرا که روحانی و کاندیدای پوششی هیچ پاسخی برای پرسش‌های دیگر نامزدها نداشتند و شگرد آنها، لبخند، سکوت و فرار از مناقشه بود.

عضو هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: حال آن که این احساس خطر ناشی از کنار رفتن این دولت و از دست رفتن پست‌ها و مناصب خودشان است، نه تهدیداتی که متوجه وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور است.

وی افزود: او همچنین سعی داشت به لطایف‌الحیل این توهم را القا کند که در کشور قحط‌الرجال است و مردم ناگزیرند این تیم ناتوان و ناکارآمد را چهارسال دیگر تحمل کنند.

حسینی تصریح کرد: در واقع در این مناظره و در دیگر برنامه‌های تلویزیونی جهانگیری تلاش مذبوحانه‌ای دارد که به مخاطب بقبولاند ما که جز یک دوره هشت ساله همواره قدرت را در دست داشته‌ایم، اگر باز هم در قدرت بمانیم، همه چیز درست می‌شود و چنانچه برویم، کشور سقوط خواهد کرد؛ بنابراین ما باید همیشه در قدرت بمانیم تا برای کشور خطر و مشکلی پیش نیاید.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به ادعای بهره‌گیری از همه جناح‌های سیاسی توسط دولت افزود: در عمل ایشان نیروهای انقلابی و خادم ملت را قلع و قمع کرده‌اند و حالا با این ژست می‌خواهند عوام‌فریبی کنند.

وی با اشاره به بخشی از اظهارات روحانی در مناظره امروز که به عدم ایجاد انشقاق در بین مردم اشاره داشت، گفت: دوگانه های مختلفی مثل جنگ و صلح یا آزادی و محدودیت که روحانی و جهانگیری مطرح کردند، رویکردی انشقاق زا داشت.

حسینی با انتقاد از بخشی دیگر از اظهارات روحانی افزود: اگر امروز ایران به جایگاهی در منطقه دست یافته که باروسیه و ترکیه درباره وضعیت سوریه مذاکره می کند، به اقتدار دفاعی و امنیتی و رشادت های مدافعان حرم بازمی گردد و ارتباطی با دیپلماسی لبخندومنفعلانه دولت ندارد.

رییس پیشین دانشگاه پیام نور این ادعا را که شرکت های دانش بنیان در دولت کنونی تأسیس شدند، خلاف واقع عنوان و اظهار کرد: به شرکت های دانش بنیان در دولت های نهم و دهم اهتمام خاصی صورت گرفت ونوآوری دولت یازدهم محسوب نمی شود.

وی همچنین ادعای روحانی مبنی بر توجه خاص به روستاها و بردن آب ، برق و گاز به آنها در این دولت را موجب تعجب دانست و افزود: اگر امکاناتی نظیر آب و برق به روستاهای محروم کشور تعلق گرفته، مربوط به تلاش جهادگران و مدیران متعهد در دولتهای مختلف بوده است و دولت یازدهم بر خلاف آنچه ادعا می کند، کمترین توجه را به روستاها، شهرهای  کوچک و مناطق محروم داشته است.

حسینی همچنین به وعده تحقق نیافته دولت مبنی بر برداشته شدن همه تحریم ها اعم از هسته ای ،موشکی بعد از برجام اشاره کرد و گفت: نه تنها هیچ یک از تحریم های غیرهسته ای درپسابرجام برداشته نشد، بلکه حتی لغو تحریم هسته ای که موضوع مستقیم مذاکرات بود، جامه عمل نپوشید و در حال حاضر هم مرتب تهدید به وضع تحریم های جدید می کنند.
 

عضوشورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درخصوص ادعای تبدیل ایران هراسی به ایران دوستی نیز گفت: از نظر آقایان حتما منع ورود ایرانیها به آمریکا نشانه ایران دوستی است!

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

واکنش کاربران مجازی به دفاع جهانگیری از واردات دختر وزیر #مظلوم_۲۰۰_میلیونی!

ش مه 6 , 2017
نودیها:اسحاق جهانگیری در مناظره روز گذشته در دفاع از دختر دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم که به دلیل کشف محموله واردات پوشاک ایتالیایی در ویلایش خبرساز شده بود، گفت: «من تا روز چهارشنبه فکر می‌کردم وزیر دیگری این موضوع برایش پیش آمده که روز چهارشنبه مشخص شد وزیر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...