استراتژی خانواده هاشمی برای مهدی هاشمی چیست؟

اشتراک گذاری :

نودیها : مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی بهرمانی اظهار داشت: استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، چراکه فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند از مهدی یک شبه‌قهرمان بسازند و برداشت آن را در انتخابات داشته باشند، یعنی برای آقای هاشمی “مهدی” هم کارکرد انتخاباتی دارد.

وی با بیان اینکه فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه نیز در همین راستاست، تصریح کرد: اینکه آقای هاشمی در دو هفته قبل برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام کاندیداتوری کرد و با توجه به اینکه زمان به زندان رفتن مهدی هاشمی را هم می‌دانست، این موضوع کاملاً بر استفاده انتخاباتی از مهدی هاشمی صحه می‌گذارد که بگوید “مهدی” را به دلیل اعلام کاندیداتوری من در مجلس خبرگان به زندان فرستادند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس بر همین اساس تأکید کرد: دستگاه قضایی برای خنثی‌سازی این عملیات ناجوانمردانه علیه ملت ایران و نظام، موارد تخلف و جرم را به‌صورت شفاف به مردم اعلام کند تا این استراتژی با شکست مواجه شود.

منیع : تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دختر جوان باردار سوئدی در چنگال داعش

پ آگوست 13 , 2015
اخبار در نودیها : روزنامه های “اکسپرسین” و “بوراس تدینگ” سوئد نوشتند: زن جوان ۱۵ ساله ای که هنوز هویتش اعلام نشده است، از منزل پدر خوانده خود در منطقه بوراس نزدیک شهر گوتنبرگ واقع در جنوب غربی سوئد در ۳۱ مه ناپدید شد. وی پس از مدتی به همراه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...