استاندار تهران هجمه به شورای نگهبان را کلید زد؟

اشتراک گذاری :

استاندار تهران با بیان اینکه تصور می کردم شمار رد صلاحیت ها رقم متعادل تری باشد گفت: انتظار این تعداد رد صلاحیت ها را توسط هیات های نظارت بر انتخابات نداشتیم.

به گزارش ایرنا سید حسین هاشمی روزیکشنبه در چهارمین دوره آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان تهران در بوستان علم و فناوری شهرستان پردیس افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند افرادی که نظام جمهوری اسلامی و حتی من را قبول ندارند در انتخابات شر کت کنند، باید افرادی با نظرات و سلایق مختلف برای انتخاب شدن وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی رهبر فرزانه انقلاب فضای موردنظر برای انتخابات را اینگونه تبیین می کنند ما باید شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات را محقق کنیم.

هاشمی افزود: البته ۲۰ روز زمان برای اعلام شکایت و بررسی دوباره صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن ها احراز نشده باقیمانده است.

منبع : رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تحریم های جدید علیه ایران بلافاصله بعد از شروع اجرای برجام

د ژانویه 18 , 2016
اوباما فرمان اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را صادر کرد اوباما به وزیر خزانه داری اجازه داد با هماهنگی با جان کری تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کند. اوباما در بخشی از فرمان اجرایی لغو تحریم ها به وزیر خزانه داری اجازه داده است تا با رایزنی با وزیر امور […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...