استاد دانشگاه تهران به نفع لیست ائتلاف اصولگرایان

اشتراک گذاری :

نودیها : دکتر فیروز اصلانی عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و از وکلای برجسته کشور که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شده بود، طی نامه ای خطاب به دکتر حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، نوشت: بنا به حجت و تکلیف عقلی و شرعی، از نامزدی انتخابات تهران در حمایت از فهرست ائتلاف اصولگرایان به سرلیستی آقای دکتر حداد عادل، انصراف می دهم زیرا آن را یک فهرست جامع و همه جانبه نگر شامل هشت وزیر با تجربه در اقتصاد و و امور کشور، دو معاون رئیس جمهور، شش زن متعهد و دارای تخصص، شش متخصص جانباز و شجاع و پاکباخته و چهار عالم فاضل، بابرنامه، شجاع و مدرس گونه می دانم که بر اساس عقلانیت و خردگرایی جمعی توسط شورای اصولگرایان تهیه و به تایید عالمان متعهد ثلاثه رسیده است.

دکتر اصلانی در بخش دیگری از این نامه با دعوت از سایر کاندیداهای مومن به انقلاب برای کناره گیری به نفع لیست واحد اصولگرایان، تصریح کرد:امیدوارم نامزدهای مؤمن و اصولگرای خارج از این لیست نیز با خدای خویش معامله کنند و چون گذشته با نشان دادن بصیرت تاریخی و ایمان خویش،  با انصراف خود زمینه نفوذ خزنده وابستگان و عوامل امریکا و انگلیس را از بین برده و چشم دشمنان ملک و ملت بویژه فتنه گران را کور و زمینه نزول رحمت ویژه الهی و پیروزی تفکر اصولگرایانه در عرصه سیاسی و خشنودی ولی الله الاعظم عج و نایب برحقشان خامنه ای عزیز را فراهم سازند.

متن کامل نامه این استاد دانشگاه تهران خطاب به دکتر حدادعادل بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر حداد عادل رئیس محترم شورای ائتلاف اصولگرایان،

سلام علیکم

«وصیت اینجانب به ملت در حال و آتیه آن است که با اراده مصمم خود و تعهد خود به احکام اسلام و مصالح کشور در هر دوره از انتخابات وکلای دارای تعهد به اسلام و جمهوری اسلامی که غالباً بین متوسطین جامعه و محرومین می‌باشند و غیر منحرف از صراط مستقیم ـ به سوی غرب یا شرق ـ و بدون گرایش به مکتبهای انحرافی و اشخاص تحصیلکرده ومطلع برمسائل روز و سیاستهای اسلامی، به مجلس بفرستند.» (امام خمینی ره)

رحمت خدا بر روح ملکوتی حضرت امام خمینی ره که در مکتب او آموختیم انجام حق لذات الحق ملاک کمال ایمان است نه انجام حق بدست ما. بنا به تکلیف و حجت شرعی حضور در صحنه و برای دفاع از آرمانهای  شهدا و حضرت امام  ره و رهبری وارد عرصه نامزدی انتخابات شدم و امروز نیز با توجه به شرایط و دلایل متعدد از جمله وجود افراد کافی و مورد اعتماد در فهرست جامع و همه جانبه نگر ائتلاف اصولگرایان، ضرورت جلوگیری از ایجاد یک مجلس بی خاصیت و آلت دست و وکیل الدوله، لزوم شکست توطئه دشمنان معاند خارجی و خانگی که به اختلاف و پراکندگی نیروها و آراء اصولگرایان دامن زده و امید بسته اند تا با رخنه دادن وابستگان و دلبستگان به خود به مجلس، آرمانهای امام ره و شهدا را زیر پای آمریکا و انگلیس لگدمال کنند، بنا به حجت و تکلیف عقلی و شرعی، از نامزدی انتخابات تهران در حمایت از فهرست ائتلاف اصولگرایان به سرلیستی آقای دکتر حداد عادل، انصراف می دهم زیرا آن را یک فهرست جامع و همه جانبه نگر شامل هشت وزیر با تجربه در اقتصاد و و امور کشور، دو معاون رئیس جمهور، شش زن متعهد و دارای تخصص، شش متخصص جانباز و شجاع و پاکباخته و چهار عالم فاضل، بابرنامه، شجاع و مدرس گونه می دانم که بر اساس عقلانیت و خردگرایی جمعی توسط شورای اصولگرایان تهیه و به تایید عالمان متعهد ثلاثه رسیده است.

به اعتقاد اینجانب، لازمه پیروزی تفکر اصولگرایانه،  ائتلاف و اجتناب از تفرقه و پراکندگی آرای اصولگرایان است و لازمه ائتلاف، ایثار و از خودگذشتگی و پرهیز از خودگرائی است. یقینا خود گرائی، پراکندگی آرا و رأی شکنی، زمینه ساز رخنه و نفوذ عوامل دشمن و خسارات جبران ناپذیر به نظام خواهد شد،  و این امر خلاف عقلانیت و خردگرائی و نوعی مسامحه در امور مسلمین است که به تعبیر امام راحل ره گناه نابخشودنی قلمداد می شود. لذا باید باید برای جلوگیری از رخنه و نفوذ وابستگان و دلبستگان به خط و تفکر آمریکایی به لیست واحد رای داد و به پیروی از ولی امر مسلمین علیه خواست دشمن عمل کرد و مانع شکل گیری مجلسی باب طبع آمریکا- انگلیس شد. امیدوارم نامزدهای مؤمن و اصولگرای خارج از این لیست نیز با خدای خویش معامله کنند و چون گذشته با نشان دادن بصیرت تاریخی و ایمان خویش،  با انصراف خود زمینه نفوذ خزنده وابستگان و عوامل امریکا و انگلیس را از بین برده و چشم دشمنان ملک و ملت بویژه فتنه گران را کور و زمینه نزول رحمت ویژه الهی و پیروزی تفکر اصولگرایانه در عرصه سیاسی و خشنودی ولی الله الاعظم عج و نایب برحقشان خامنه ای عزیز را فراهم سازند. اللهم اجعل شکری علی ما زویت عنی اوفر من شکری علی ما خوّلتنی(دعای ۳۵ صحیفه سجادیه)

به امید مجلسی مشکل گشا، مقتدر، ولائی، ضد استکبار و ضد فساد و اشرافی گری

والسلام علی من یخدم الحق لذات الحق

دکتر فیروز اصلانی ، عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هاشمی از سر لیستی کنار گذاشته شد/روحانی سر لیست شد

د فوریه 22 , 2016
نودیها: براساس پوستر منتشر شده اصلاح طلبان برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در کانال عصر اصلاحات ، نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از سرلیستی حامیان دولت حذف شد. فهرست یاران اعتدال با سرلیستی دکتر حسن روحانی و در هماهنگی با آیت الله هاشمی رفسنجانی  منتشر شده است. بنا بر گزارش این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...