از ژنو تا لوزان، از لوزان تا …/آیا باید منتظر ننگین ترین قرارداد تاریخ دیپلماسی کشور باشیم؟/چقدر به حرف منتقدین گوش داده شد؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – بعد از توافق نامه ژنو و قبول برخی تعهداتی که خروجی خاصی هم نداشت و طرف مقابل طبق معمول با عهدشکنی های مختلف ضربه های سخت اقتصادی به مردم وارد کرد، در بیانیه لوزان که قرار است چهار چوبی برای قرارداد جامع باشد و عملا یک توافقنامه است کار سخت تر و تعهدات بیشتری پذیرفته شد.

تیم مذاکره کننده هسته ای راهی وین شد تا برای نگارش متن پایانی توافقنامه جامع نشستهایی را داشته باشد. اگر طبق چهار چوبی که در لوزان بسته شده عمل شود شک نکنید یکی از ننگین ترین توافقنامه های تاریخ دیپلماسی کشور رقم خواهد و دوباره شک نکنید در نهایت امر ما بازنده ایم.

وقتی با طرفی روبرو هستی که تقریبا همیشه با قلدری همه چیز را گرفتی و نم پس نداده و قرار باشد به او اعتماد کنی وضعیتت مشخص است!!

منتقدین توافقنامه ژنو و بیانیه لوزان با دقت تمام نکات فنی این بیانیه را به تیم مذاکره کننده گوشزد کردند. جالب اینکه موافقان هم بعضا نکاتی در این مورد بیان کرده اند.

باید منتظر بود ، صبر کرد و دعا!!

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 27

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آغاز حذف یارانه پردرآمد ها

چ آوریل 22 , 2015
علی طیب‌نیا شب گذشته در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: در جلسه امروز، برنامه کاری شورای گفت‌وگو در سال ۹۴ مورد بررسی قرار گرفت و تنظیم شد که امیدواریم در راستای فضای بهبود کسب و کار در سال جدید گام برداریم. وی گفت: برای بهبود […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...