از رهبری انقلابی به معنای واقعی تا برخی مسئولین سیب زمینی/وقتی فحش خوار و مادر هم برخی را بیدار نمی‌کند

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – دیدار امروز اقشار مختلف مردم با رهبری بسیار برایم جالب جدای از حرفهای مهمی که رهبری زدند واقعا اگر ایشان اینگونه انقلابی صحبت نمی‌کردند ما از فرط تحقیر دشمن و پاسخ ندادن برخی مسئولین چه می‌کردیم؟

بعد از روی کار آمدن دولت روحانی و سیاستهای خاص این دولت در سیاست خارجی و به قول خودشان تنش زدایی دولت شاهد تحقیرهای فجیع و بی سابقه آمریکایی ها بوده ایم تحقیر هایی که نه تنها دولت مردان رابلکه ملت را نشانه رفته است و متاسفانه دولت در مقابل تحقیرها و تهدید ها آن چنان که باید پاسخ در خورد نداد و اما رهبری بار این برخی از مسئولین محترم را دوش گرفته اند و روحیه انقلابی گری و حماسی و عزت خواهی ملت را حفظ می‌کنند.

به واقع باید این دولت و همفکران این دولت فکری کنند اگر اینگونه بخواهند با جملاتی همچون “برای مصرف داخلی شان است” یا “منظورشان این نبوده” تحقیر ها و تهدیدهای دشمن را مثل یک دوست و رفیق ماست مالی کنند در چشم ملت تحقیر می شوند و مردم ایران طبق تجربه ای که در دست است زیر بار حرف زور نمی روند.

امیدواریم مسئولین با رهبری همراه شوند.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هنگام وقوع زلزله چه کار باید کنیم؟

پ سپتامبر 10 , 2015
این روزها بحث زلزله و اخبار مرتبط با آن یکی از داغ ترین موضوعات شبکه های اجتماعی است. توصیه های ایمنی در زمان وقوع زلزله در شبکه های اجتماعی با اقبال مخاطبین روبرو شده است. ذکر چند نکته در هنگام وقوع زلزله پس از حفظ خونسردی بسیار حائز اهمیت است: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...