از تک خوانی زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر تا آرایش ها و لباس های نامتعارف در سریال ها و سینما/دولتی که عرضه هیچ کاری ندارد/وزیر فرهنگ،کار بزرگش بی تفاوتی است!/مراقب قیمت دلار و گوشت باشیم!

اشتراک گذاری :

نودیها – بخش تحلیل نودیها – سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آغاز شد و در افتتاحیه تک خوانی یک زن، با واکنش های متعددی همراه بود که نوع این واکنش ها از این جهت بود که وقتی جشنواره ای برای فجر انقلاب است چرا باید در مقابله با برخی هنجارهای انقلاب و مردم بر بیاید.

اما این دسته ی معترض گویی چشمانشان بسته است و وضعیت وحشتناک آرایش ها و لباس های نامتعارف در فیلم های روی پرده و سریالهای مخصوصا شبکه خانگی را ندیده اند که از برخی سریالها و فیلمهای غربی هم زننده تر است و اصلا گویی کارگردان و عوامل، فیلم ساخته اند که هنجارشکنی کنند.

در میان به نظر می رسد کارویژه وزیر فرهنگ و وزارت تابعه این است که به کلی سکوت کنند تا هر کسی هر کاری می خواهد بکند. البته این شامل مردم و اقشار مختلف جامعه که به انقلاب و اسلام و ایران دلبستگی دارند نیست این معمولا برای طبقه ای از به اصطلاح هنرمندان است که دل در گرو آموزه های غربی و پول اماراتی دارند!!

در عین حال باید مراقب بود و فراموش نکرد با این کار ها دولت روحانی ذهن ها را از قیمتها ، شکست مفتضحانه ی برجام و کارهای اینگونه دیگر جدا و پرت نکند.

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 262

مرتضی - مدیر اصلی

One thought on “از تک خوانی زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر تا آرایش ها و لباس های نامتعارف در سریال ها و سینما/دولتی که عرضه هیچ کاری ندارد/وزیر فرهنگ،کار بزرگش بی تفاوتی است!/مراقب قیمت دلار و گوشت باشیم!

  1. فالوور واقعی گفت:

    وای خیلی خوبه ساییتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

محبوبیت پفکی با مبارزه با فیلتر/فیلترینگ هوشمند در آمریکا و اروپا/وقتی مسئول فیلترینگ ژست ضد فیلتر می گیرد!/آذری جهرمی و ادا اطوارهای دهه چهل!

چ ژانویه 30 , 2019
نودیها – بخش تحلیل نودیها – روزنامه های زنجیری اصلاح طلب و روزنامه های دولتی و همچنین رسانه های کثیرشان، بر روی موضوع فیلترینگ و مبارزه با آن یک خط خبری و رسانه ای را شروع کرده اند. معلوم نیست این جنگ تمام عیار رسانه ای با روزنامه های متعدد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...