ارتباط خندوانه با فتنه ۸۸!

اشتراک گذاری :

رسانه های وابسته به جریان فتنه و اصلاحات در فقدان سوژه مناسب، این بار به بحث ممنوعیت پوشش سبز در برنامه خندوانه پرداخته اند.

بدون تردید برنامه خندوانه با مجری گری رامبد جوان را می توان از برنامه های موفق و کم نظیر صدا و سیما در طول سال های اخیر دانست، برنامه طنزی با موضوعات مختلفی اجتماعی که توانسته است ضمن جلب مخاطب گسترده، خنده را بر لبان بسیاری از ایرانیان بیاورد.

حواشی پیرامون برنامه خندوانه کم نبوده و هر از گاهی برخی رسانه ها با تمرکز بر برخی وجوه آن به انتقاد یا تمجید از آن پرداخته اند. اما نکته جالب و کم نظیری که ما را بر آن داشت به یکی از حواشی این برنامه بپردازیم به خبر سطحی، زرد و تو خالی بر می گردد که طی روزهای اخیر در برخی سایت ها و رسانه های وابسته به جریان فتنه و اصلاح طلب دست به دست می چرخد.

برنامه خندوانه بنابر رویه اش هر شب میهمانی را دعوت نموده و زمینه گفتگوی رودررو و صریح با این میهمان را فراهم می نماید. هومن حاج عبداللهی دوبلر، مجری و بازیگر سینما و تلوزیون یکی از مهمان هایی بود که طی شب های گذشته به این برنامه پر مخاطب دعوت شده بود. در اواسط برنامه و پس از پخش یک میان برنامه، پیراهن تن حاج عبداللهی از رنگ سبزی که به تن داشت به سفید تغییر نموده بود. وقوع این اتفاق در روزهای اخیر تبدیل به سوژه ای برای رسانه های بی محتوای وابسته به جریان فتنه شده است.

سایت زرد کلمه وابسته به نزدیکان میرحسین موسوی در اوج استیصال رسانه ای و بی توجهی به این جریان تلاش نموده مسئله بی اهمیت فوق را که مشخص نیست به چه دلیل صورت پذیرفته به عنوان دستاویزی جهت حمله به صدا و سیما قرار دهد. کلمه در این باره نوشته است: «پنج شنبه شب گذشته هومن حاجی عبدالهی صداپیشه و دوبلور رادیو و تلویزیون مهمان برنامه خندوانه و رامبد جوان بود. او که با بلوزی به رنگ سبز وارد استودیو شده و تا میانه برنامه آن را به تن داشت، در ادامه برنامه تغییر لباس داد.»

به نوشته ی کلمه : «گفته می شود پس از اعتراضات به انتخابات ۸۸ مسوولان صدا و سیما در دستورالعملی از مجریان و برنامه سازان خواسته بودند از رنگ سبز استفاده نکنند و در همان زمان بارها شاهد تغییر لباس مجریان تلویزیون بودیم.»

این سایت در ادامه آورده است: «شب گذشته وقتی لباس سبز هومن حاجی عبدالهی در میانه برنامه به رنگ سفید تبدیل شد، او ابتدا از بینندگان معذرت خواهی کرد و سپس گفت آن لباس قبلی برای مراسم عقد بود و این برای عروسی است.»

پوشش این خبر محدود به کلمه نمانده و شماری از رسانه های اصلاح طلب نیز با آب و تاب بدان پرداخته اند. پایگاه خبری بهار نیوز که به محمد رضا عارف نامزد پیشین اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است بدون اشاره واضح به چرایی این امر صرفا نوشته است : «پنج شنبه شب گذشته هومن حاجی‌عبدالهی، بازیگر و دوبلور رادیو و تلویزیون مهمان برنامه خندوانه و رامبد جوان بود. او که با لباسی به رنگ سبز وارد استودیو شده و تا میانه برنامه آن را به تن داشت، در ادامه برنامه تغییر لباس داد و رنگ پیراهنش سفید شد! او ابتدا از بینندگان معذرت خواهی کرد و سپس گفت آن لباس قبلی برای مراسم عقد بود و این برای عروسی است!»

منبع:فرهنگ نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 94

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برای چه هدفی ازدواج کنیم

پ آگوست 13 , 2015
دانلود فایل صوتی با حجم ۶mb برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 94

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...