اراذل و اوباش درنقش مسافر

اشتراک گذاری :

وقتی مسافربرهای شخصی پا در کفش تاکسیرانان می کنند و نان این قشر را آجر می کنند ، قانون برای برخورد با مسافربرهای شخصی تعریفی ندارد و در این میان سکوتی محض را از سوی قانون و حتی مجریان آن شاهد هستیم .

این روزها گلایه تاکسیرانان علاوه بر گرانی،  نداشتن درآمد مکفی است و با توجه به اینکه تنها شغل و منبع درآمد آنها از راه جابجایی مسافر است  در این میان کسانی مبادرت به مسافرکشی می کنند که این کار شغل دوم و گاهی سوم آنهاست در حالی که بدون داشتن مجوز و آرم تاکسی در کمال ناباوری مسافرهای تاکسیرانان مجاز را سوار می کنند و کافیست تاکسیرانی معترض شود آن گاه است که که با یک سلاح سرد روبه رو خواهد شد.

*باند مسافربرهای شخصی در انتظار انهدام

اسماعیل بیگی معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص مسافربرهای شخصی می گوید: یکی از حوزه های پیچیده در تاکسیرانی فعالیت غیر مجاز مسافربرهای شخصی است که در همین خصوص قرار بر آن شده که پلیس امنیت با مجموعه تاکسیرانی همکاری کند تا بتوانیم جلوی مسافرکش های غیر مجاز را بگیریم.

به گفته این مقام مسئول عده ای از مسافربرهای شخصی ، افرادی گستاخ و جسور هستند و گاهی اوقات با خود سلاح سرد حمل می کنند و حتی در چند مورد اقدام به ضرب و شتم تاکسیرانان و مردم کرده اند . طی ماه گذشته تعدادی از این افراد به یکی از پایانه  های تاکسی تهران ورود پیدا کرده و پس ار آنکه با اعتراض تاکسیرانان مواجه بوده اند، برای مقابله با این قشر زحمت کش با سلاح سرد به رانندگان حمله ور شده اند.

البته گروهی از  مسافربرهای شخصی در قالب یک باند همکاری دارند و حتی در کمال ناباوری بدون هیچگونه اجازه ای اقدام به تغییر نرخ کرایه مصوب کرده اند و حتی در یک مورد که مسئولان برای اصلاح تابلو مراجعه داشته اند ، مورد ضرب و شتم عده ای از آنها قرار گرفتند.

نکته قابل توجه اینست که ضعف قانون هم در این اتفاقات بی تاثیر نیست و زمانی که پلیس اقدام به دستگیری این افراد می کند نهایتاً به مراجع قضایی معرفی می شوند اما مشکل آنجاست که نبود قانونی برای برخورد با مسافربرهای شخصی دست مراجع قضایی را بسته است.

در نهایت می بایست دستگاه ها و مراجع مرتبط هر چه زودتر دست به کار شوند و قانونی بازدارنده برای برخورد با مسافربرهای شخصی و انهدام باند اراذل و اوباش در نقاب مسافرکش ،  وضع کنند .

منبع : باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

محمدرضا - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تصاویر با کلاس ترین کودک دنیا

چ سپتامبر 23 , 2015
[Show slideshow] این نوزاد ۸ ماهه شاید یکی از باکلاس ترین نوزاد های جهان باشد. وی با داشتن ۵ هزار دنبال کننده در اینستگرام یکی از صفحات داغ کودکان را به خود اختصاص داده است.   منبع : باشگاه خبرنگاران برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...