ادامه سرمازدگی بورس در هفته اول شهریور

اشتراک گذاری :

شاخص کل در هفته اول شهریور نیز روند ریزشی خود را ادامه داد و با ۱.۵۵ درصد کاهش روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزرای تسنیم؛‌ در بیست و چهارمین هفته معاملاتی تالار شیشه ای تعداد ۲۸۷۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۴۰۴ میلیارد ریال در ۱۳۰ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۹.۴ و ۲۳.۲ درصد افزایش و ۷.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.
ارزش معاملات نرمال نیز در هفته ای که گذشت به ۶۴۰۴ میلیارد ریال و حجم معاملات نرمال به ۲۸۷۹ میلیون سهم و حق تقدم رسید که به ترتیب ۲۳.۶ و ۱۹.۵ درصد افزایش داشته است.
همچنین تعداد ۱۰۸۷۲۰۶ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۰۹۳ میلیارد ریال در این مدت معامله شد که به ترتیب ۹ و ۱۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
بر اساس این گزارش؛ شاخص کل هم در هفته گذشته با ۱۰۱۲ واحد کاهش به رقم ۶۴۲۰۶ واحد رسید و شاخص بازار اول با ۷۶۵ واحد کاهش به رقم ۴۵۴۵۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹۰۰ واحد کاهش به عدد ۱۳۷۵۸۷ واحد رسیدند که به ترتیب  با ۱.۶۶ و ۱.۳۶ درصد کاهش مواجه شدند.
گروه استخراج قند و شکر هم با ۶.۲۹ درصد، دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش با ۵.۱۳ درصد، رایانه و فعالیت های وابسته به آن با ۲ درصد و مخابرات با ۱.۵۴ درصد بیشترین تغییر مثبت در شاخص صنایع را نسبت به سایر گروه ها در این مدت به خود اختصاص دادند.
به باور کارشناسان،  شرایط کنونی بورس و ریزش شاخص و قیمتها نشان از رشد منفی اقتصاد و رکود این بخش دارد که موجب کاهش تولید و سودآوری بسیاری شرکت‌ها شده است و در پی آن نیز شاخص بورس و قیمت سهام ریزش ادامه دار دارند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قیمت طلا به ۱۱۲۹ دلار رسید

ج آگوست 28 , 2015
قیمت طلا در جریان معاملات امروز ۳ دلار افزایش یافت و هر اونس فلز زرد در برابر ۱۱۲۹ دلار معامله شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که انتشار آمارهای قوی از اقتصاد آمریکا موجب تقویت ایده افزایش نرخ بهره در آمریکا در سال جاری میلادی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...