اختلاف دیدگاه روحانی و هاشمی با رهبری درمورد مذاکره

اشتراک گذاری :

دکتر وحید یامین پور در پست اخیر اینستاگرام شخصی اش به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره مذاکره و مقایسه آن با سخنان رییس جمهور و هاشمی پرداخت.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، دکتر وحید یامین پور در پست اخیر اینستاگرام شخصی اش به بررسی دیدگاه مقام معظم رهبری درباره مذاکره و مقایسه آن با سخنان رییس جمهور و هاشمی پرداخت.

 

یامین پور نوشت:
رهبر انقلاب: مشکل کشور این است که بعضی ها نمی فهمند!
حسن روحانی(یکسال پیش در چنین روزهایی): در شب عاشورا، امام حسین (ع) خیمه‌ای برپا کرد و عمر سعد را به مذاکره دعوت نمود … در آن شب، ساعت‌ها با عمر سعد مذاکره کرد تا نتیجه رویارویی آنان به جنگ ختم نشود.
هاشمی رفسنجانی: مگر اروپا با آمریکا، چین با آمریکا و روسیه با آمریکا چه تفاوتی از دید ما دارند؟ اگر با آنها مذاکره داریم، چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟

رهبر انقلاب، امروز:
می‌گویند چرا  مذاکره_با_آمریکا مخالفت می‌کنید در حالیکه امیرالمومنین  زبیر و امام_حسین با عمرسعد مذاکره کرد. امیرالمومنین و امام حسین در حرف زدن با زبیر و ابن‌سعد به آنها نهیب زدند و آنها را نصیحت کردند. بحث مذاکره به‌معنای امروزی نبود. مذاکره به‌معنای امروزی یعنی معامله و یک چیزی بگیر و یک چیزی بده. آیا امیرالمومنین با زبیر و امام حسین با ابن‌سعد معامله کرد؟ آیا تاریخ را اینگونه می‌فهمید و زندگی ائمه را اینگونه تحلیل می‌کنید؟
مذاکره_با_آمریکا_ممنوع است؛ به‌خاطر ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد. مشکل کنونی کشور به‌خاطر وجود آدم‌های بعضاً بی‌خیال و یا بعضاً سهل‌اندیشی است که این واقعیات را نمی‌فمهند.
۹۴/۷/۱۵

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 27

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ ماجرای ازدواج حسن عباسی و چند توصیه

پ اکتبر 8 , 2015
بارگیری بر روی رایانه منبع:مستضعفین تی وی برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 27

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...