اخبار مختلف انتخاباتی/تبلیغ روابط عمومی مجلس برای علی مطهری/نظر احمد توکلی درباره جوهر کاظم جلالی

اشتراک گذاری :

اقدام ناشیانه بی‌بی‌سی برای تخریب لیست اصولگرایان
شبکه بی‌بی‌سی فارسی با اختصاص برنامه نوبت شما به موضوع آرایش سیاسی انتخابات، تلاش کرد تا به القای اختلاف میان اصولگرایان بپردازد.
به گزارش فارس، به دنبال ارائه لیست واحد از سوی اصولگرایان در سراسر کشور و تشتت در میان اصلاح‌طلبان به دلیل حضور برخی از عناصر ناهمگون با این جریان که با انتشار اخباری مبنی بر قطعیت تغییر تعدادی از اسامی لیست ۳۰ نفره اعلامی توسط جریان اصلاح‌طلب، این تفرقه در میان اصلاح‌طلبان رنگ واقعیت به خود گرفت؛ شبکه بی‌بی‌سی فارسی با اختصاص برنامه نوبت شما به موضوع آرایش سیاسی انتخابات، تلاش کرد تا به القای اختلاف میان اصولگرایان بپردازد.
بر همین اساس مجری برنامه نوبت شما برای اثبات اختلاف میان اصولگرایان به ارائه چند لیست از سوی این جریان اشاره کرد اما یک مخاطب در تماس با این شبکه نسبت به این دروغ شبکه دولتی انگلیس اعتراض کرده و از مجری این برنامه خواستار آن شد که مصادیق دیگر لیست‌های اصولگرایان را ذکر کند که در کمال تعجب مجری این برنامه ارائه لیست «صدای ملت» از سوی علی مطهری یکی از سرلیست‌های اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات را به عنوان مصداق اختلاف و ارائه لیست‌های متفاوت از سوی اصولگرایان معرفی کرد!
این مسئله نشان می‌دهد وحدت اصولگرایان بر محور یک لیست واحد در سراسر کشور و ارائه برنامه منطبق با خواسته‌ها و دغدغه‌های اصلی مردم آنچنان دست بی‌بی‌سی فارسی را از تخریب این جریان خالی کرده است که برای القای اختلاف میان آن‌ها در حالی که اکثریت لیست صدای ملت را اصلاح‌طلبان مطرحی چون علیرضا محجوب، سهیلا جلودارزاده، مصطفی کواکبیان، الیاس حضرتی، محمد صالحی‌منش، محمدعلی وکیلی و… تشکیل می‌دهند، این لیست را به عنوان لیست موازی اصولگرایان معرفی کند!

حداد عادل:
حضور ۱۰ نامزد اقتصاددان نشانه اهتمام اصولگرایان به معیشت مردم است
سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: ادبیات جنجالی که حاکم بر مجلس ششم و فضای کشور بود را در تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم می‌توان دید.
غلامعلی حداد عادل صبح دیروز در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود قبل از انتخابات در خبرگزاری مهر، گفت: در ۳۷ سال گذشته شاهد بودیم که عده‌ای اصولشان را متناسب با اقتضای کشور تنظیم کرده و در حقیقت اصل و اصولی ندارند.
وی ادامه داد:  یک روز متناسب با فضای کشور، سوسیالیست دوآتشه در اقتصاد شده و از اقتصاد دولتی برای رأی آوردن حمایت می‌کنند و یک روز همه حرف‌های گذشته را کنار گذاشته، تمایلات غرب‌گرایانه پیدا می‌کنند تا رأی بیاورند اما اصولگرایی مقابل چنین رفتاری در عالم سیاست قرار دارد.
این کاندیدای اصولگرا با اشاره به انتشار فهرست واحد اصولگرایان، گفت: وحدتی که در مرکز به وجود آمد، سبب شد در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها هم وحدت قابل توجهی میان اصولگرایان حاصل شود به طوری که در اکثر شهرها و استان‌ها توانستیم با ساز و کار وحدت‌گرایانه‌، نامزدهای مورد تایید ائتلاف اصولگرایی را معرفی کنیم.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در فهرست اصولگرایان حداقل ۱۰ نفر اقتصاددان دیده می‌شود که علاوه بر تحصیلات دانشگاهی و تخصص در اقتصاد، تجربه مدیریتی و قانونگذاری دارند؛ این نشانه اهتمام اصولگرایان به معیشت مردم است، ما معیشت را بخش اول شعار انتخاباتی خود قرار دادیم.
حداد عادل تصریح کرد: معتقدیم در دوران پسابرجام، مجلس قوی از نظر اقتصادی می‌تواند به دولت در زمینه اقتصاد کمک کند تا کشور به سویی که صرفه آن است، حرکت کند.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: در شعارهای انتخاباتی و آنچه در فضای مجازی می‌گذرد، بداخلاقی و تخریب، دروغ و جنجال‌آفرینی به شدت احساس می‌شود.
وی تصریح کرد: من تجربه مجلس ششم را دارم. احساس می‌کنم صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم شنیده می‌شود. خوب است که ملت به یاد آورد آن روزهایی که مجلس ششم در کشور ایجاد کرده بود.
حداد عادل ادامه داد: ادبیات جنجالی که حاکم بر مجلس ششم و فضای کشور بود را در تبلیغات انتخاباتی می‌بینیم، باید افراد سیاسی یک انسجام منطقی میان آرای‌شان داشته باشند. نمی‌توان مدام نام رهبری را برد ولی در شعارهای تبلیغاتی از کسانی طرفداری کرد که به صراحت مقابل مقام معظم رهبری ایستادند.
حداد عادل در خصوص اقدام برخی جریانات سیاسی برای استفاده از چهره‌های بدسابقه در راستای افزایش رای خود در همایش‌های سیاسی‌شان گفت: این روش‌ها در دهه ۷۰ و ۸۰ استفاده شده و گروه‌های سیاسی بهره‌ای از این نوع ایجاد شوک‌ها در جامعه نمی‌برند.
وی این اقدامات را باعث صدمه به کشور خواند و گفت: شعار آقای روحانی اعتدال است و دولت خود را دولت راستگویان معرفی کرده است. اگر کسانی تحت عنوان حمایت از دولت و همسویی با دولت فضای انتخابات را گرفتار جار و جنجال کنند و روش‌هایی مانند روش‌های فتنه ۸۸ و فتنه ۷۸ را اعمال کنند، با اعتدال همخوانی ندارد.
حداد عادل همچنین با اشاره به اینکه کلید اقتصاد مقاومتی در دست دولت است، گفت: اگر دولت مصمم به اجرای اقتصاد مقاومتی نباشد، بهترین مجلس با بهترین قانون هم کاری از پیش نخواهد برد، دولت باید اراده راسخ به اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

یک عضو لیست صدای ملت:
لیست اصولگرایان اساس رای همگان باشد
داوطلب انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده فهرست ائتلاف اصولگرایان را به همه برای رأی دادن معرفی می‌کنم گفت: فهرست اصولگرایان فهرست معتبری است و دارای انسجام سیاسی، فکری و نظری است.
به گزارش فارس، حسین شیخ‌الاسلام مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل در یک نشست خبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر تفاوت لیست اصولگرایان و صدای ملت، توضیح داد: انتخابات یک توافق و تعهد دوطرفه بین کسانی است که خودشان را نامزد می‌کنند و کسانی که می‌خواهند رأی دهند، لذا شفافیت در این زمینه بسیار مهم است و نباید دچار غش در معامله شویم. نباید برای کسب رأی به مردم دروغ بگوییم و شعار واهی دهیم.
وی ادامه داد: اصولگرایان حاضر در لیست ائتلاف اصولگرایان که از نظر بنده فهرست معتبری است و به آن احترام می‌گذارم و البته به همه توصیه می‌کنم آن لیست را اساس خود برای رأی دادن قرار دهند، اما می‌توانند با نامزدهایی از لیست صدای ملت رأی خود را تکمیل کنند.
مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل همچنین تصریح کرد: فهرست صدای ملت به تدریج ۳۰ نفره شد، قرار نبود این فهرست به ۳۰ نفر افزایش یابد. اصولگرایان میثاق‌نامه‌ای را برای همه کاندیداهای اصولگرا ارسال کردند، برای بنده هم فرستادند که بنده آن را امضا نکردم. در آن میثاق‌نامه ذکر شده بود هر کسی در لیست قرار نگرفت، باید انصراف دهد، یعنی در فهرست اصولگرایان، همه کاندیداها مرجعیتی را پذیرفتند، اما در صدای ملت اینگونه نیست و همه ما در مجلس تفکرات متفاوتی داریم و نمی‌توانیم یک فراکسیون را تشکیل دهیم.

مصباحی‌مقدم:
ورود منابع مالی نادرست کارگزاران به انتخابات نگران‌کننده است
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کارگزاران به منابع مالی گسترده‌ای دست پیدا کردند که بسیار شبهه‌برانگیز است، الان هم از منابع مالی بسیار گسترده‌ای برخوردارند که اگر آنها به انتخابات وارد شود جای نگرانی بسیار جدی وجود دارد.
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: به اعتقاد من دولت به جای نگاه به خارج باید توجه‌اش را به داخل معطوف کند.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های کشور برای اینکه بتوانیم از رکود خارج شویم بسیار گسترده است، افزود: دولت می‌تواند نقدینگی که در دست مردم است را جمع و ساماندهی کند، ولی برای به کارگیری این نقدینگی نظارت قوی لازم است تا بنگاه‌های تولیدی ما آن را به کار بگیرند و به جای دیگری منحرف نشود.
مصباحی‌مقدم تاکید کرد: دولت باید مراقب باشد تا نقدینگی‌ که به سمت بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری رفته‌ به سمت دلالی‌ها و قاچاقچی‌ها نرود که متاسفانه طبق اخباری که می‌رسد این نقدینگی امروز به سمت دلال‌ها می‌رود و چون تولید آن قدر به‌صرفه نیست، بانک‌ها یک جانبه منفعت می‌برند.
وی ادامه داد: تولیدکنندگان ما امروز در حال ضرر دادن هستند و کارشان خوابیده است. باید به این مسئله توجه شود و برنامه‌ریزی درستی در این مورد صورت گیرد.
این نماینده مجلس با اشاره به سخنان وزیر کشور مبنی بر اینکه «نگرانیم پولشویی منابعی برای انتخابات ایجاد کند»، تصریح کرد: به نظر من جا دارد از این بابت مراقبت شود، یقینا هزینه‌های گزافی که برای انتخابات صورت می‌گیرد منشأ پاک ندارد و باید منشاً آن پیگیری شود.
وی در خاتمه با اشاره به حضور کرباسچی در جمع اصلاح‌طلبان گفت: متاسفانه کارگزاران در دوران خودشان به منابع مالی گسترده‌ای دست پیدا کردند که بسیار شبهه‌برانگیز است، الان هم از منابع مالی بسیار گسترده‌ای برخوردارند که اگر آنها به انتخابات وارد شود جای نگرانی بسیار جدی وجود دارد.

تبلیغ روابط عمومی مجلس برای علی مطهری
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در آستانه دهمین انتخابات مجلس، طی نامه‌ای به تبلیغات رسمی برای ائتلاف علی مطهری با نام صدای ملت پرداخت!
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رسانه‌ها درخواست پوشش دادن نشست خبری ائتلاف علی مطهری با نام «صدای ملت» را کرده است.
این در حالی است که روابط عمومی رسمی مجلس حق فعالیت جناحی ندارد.
علی مطهری در نشست خبری اخیر خود با اشاره به این مسئله گفت: ما خبر نشست صدای ملت را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده و سپس برای خبرنگاران پیامک شد اما اینکه روابط عمومی مجلس احساس تکلیف کرده به ما ارتباطی ندارد چون ما درخواستی نکرده بودیم اما احتمالا فکر کرده‌اند چون صدای ملت مرکب از نمایندگان است می‌توانند این کار را بکنند اما اینکه این مسئله تخلف هست یا خیر نمی‌دانم.
گفتنی است هفته گذشته مطهری درباره حضور فردی چون الیاس حضرتی در لیست اصلاح‌طلبان در حالی که از شهرام جزایری پول گرفته بود گفت: این موضوع اهمیت چندانی ندارد!
مطهری تا به حال نشان داده است که تخلفات مالی و سیاسی را از سوی حامیان خود نادیده می‌گیرد و این تخلفات را کوچک و ناچیز می‌شمارد.

روحانی جای هاشمی را در سرلیست حامیان دولت گرفت
براساس پوستر منتشرشده در کانال اصلاح‌طلبان نام هاشمی ‌رفسنجانی از سرلیستی حامیان دولت برای انتخابات خبرگان حذف و حسن روحانی سرلیست شد. هاشمی رفسنجانی اخیراً اعلام کرده بود: من رأی ۳درصدی روحانی را به ۵۰ درصد افزایش دادم.
به گزارش تسنیم، براساس پوستر منتشرشده اصلاح‌طلبان برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در کانال عصر اصلاحات، نام  هاشمی ‌رفسنجانی از سرلیستی حامیان دولت حذف شد. همچنین روزنامه‌های اصلاح‌طلب (از جمله شرق، اعتماد، دنیای اقتصاد و…) در اقدامی یکپارچه، پوستر حامیان دولت را در صفحه اول خود با سرلیستی حسن روحانی و حذف هاشمی رفسنجانی منتشر کردند.
فهرست یاران اعتدال با سرلیستی حسن روحانی و در هماهنگی با هاشمی رفسنجانی  منتشر شده است.
بنا بر گزارش کانال عصر اصلاحات، هم‌زمان با انتشار فهرست خبرگان مردم از سوی ائتلاف اصلاحات ـ اعتدال، بزرگان اندیشه اصلاحات به این نتیجه رسیده‌اند که انتشار فهرستی با سرلیستی روحانی می‌تواند موج اجتماعی بزرگ‌تری خلق کند.
بر اساس ادعای این کانال، علت این امر آن است که آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد روحانی محبوب‌ترین شخصیت سیاسی در کشور است و نسبت به سرلیست‌های فعلی از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است.

در نامه‌ای خطاب به حداد عادل صورت گرفت
کناره‌گیری استاد دانشگاه تهران از کاندیداتوری به نفع لیست واحد اصولگرایان
دکتر فیروز اصلانی استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به دکتر حداد عادل با تاکید بر توانمندی‌های علمی – مدیریتی لیست ائتلاف اصولگرایان در تهران، انصراف خود را از نامزدی انتخابات به نفع این فهرست اعلام کرد.
به گزارش فارس، دکتر فیروز اصلانی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و از وکلای برجسته کشور که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شده بود، طی نامه‌ای خطاب به دکتر حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان از ادامه رقابت‌های انتخاباتی به نفع گفتمان اصولگرایی کناره‌گیری کرد.
در بخشی از این نامه آمده است:  بنا به حجت و تکلیف عقلی و شرعی، از نامزدی انتخابات تهران در حمایت از فهرست ائتلاف اصولگرایان به سرلیستی آقای دکتر حداد عادل، انصراف می‌دهم زیرا آن را یک فهرست جامع و همه‌ جانبه‌نگر شامل هشت وزیر باتجربه در اقتصاد و امور کشور، دو معاون رئیس جمهور، شش زن متعهد و دارای تخصص، شش متخصص جانباز و شجاع و پاکباخته و چهار عالم فاضل، بابرنامه، شجاع و مدرس‌گونه می‌دانم که براساس عقلانیت و خردگرایی جمعی توسط شورای اصولگرایان تهیه و به تایید عالمان متعهد ثلاثه رسیده است.
دکتر اصلانی در بخش دیگری از این نامه با دعوت از سایر کاندیداهای مومن به انقلاب برای کناره‌گیری به نفع لیست واحد اصولگرایان، تصریح کرد: امیدوارم نامزدهای مؤمن و اصولگرای خارج از این لیست نیز با خدای خویش معامله کنند و چون گذشته با نشان دادن بصیرت تاریخی و ایمان خویش،  با انصراف خود زمینه نفوذ خزنده وابستگان و عوامل آمریکا و انگلیس را از بین برده و چشم دشمنان ملک و ملت به ویژه فتنه‌گران را کور و زمینه نزول رحمت ویژه الهی و پیروزی تفکر اصولگرایانه در عرصه سیاسی و خشنودی ولی‌الله الاعظم (عج) و نایب برحقشان خامنه‌ای عزیز را فراهم سازند.

نظر احمد توکلی درباره جوهر کاظم جلالی
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس احوالات رئیس فراکسیون رهروان که به فهرست اصلاح‌طلبان پیوسته است را با نقل حدیثی از حضرت علی(ع) توصیف کرد.
احمد توکلی در گفت‌وگو با مهر در واکنش به حضور رئیس و عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در فهرست اصلاح‌طلبان گفت: من فکر می‌کنم دوستان یا قبلا به چیزهایی که می‌گفتند اعتقاد راسخی نداشتند و یا بعداً نظرات آنها عوض شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصلاح‌طلبانی که در لیست هستند را برادران دینی خود می‌دانیم اما فراموش نمی‌کنیم جریان سیاسی که این افراد طرفدار آن هستند مبانی فکر و اعتقادی‌ای دارند که ما با آن مخالف بودیم.
وی تاکید کرد: بدون اینکه افراد حاضر در لیست را خطاب قرار دهم بالاخره در طیف اصلاح‌طلبان، یک طرف افراد پایبند به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی قرار دارد و در طرف دیگر افراد اباحه‌گر و ضد انقلاب و طرفدار سکولاریسم حضور دارند، چون طرف سالم حزب نسبت به این افراد موضع‌گیری نمی‌کنند این افراد جلو می‌آیند و به آنها مسلط می‌شوند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: خیلی عجیب است که فردی به گروه سیاسی اصولگرا معتقد باشد و به این امر توجه نکند و در لیستی قرار بگیرد که تکلیفشان را با برخی امور مشخص نمی‌کنند.
وی گفت: حضرت علی می‌فرماید: فى تَقَلُّبِ الاْحْوالِ عُلِمَ جَواهِرُ الرِّجالِ «در گردش روزگار جوهر افراد مشخص می‌شود».

عضو جامعه مدرسین:
شجاعت، پایداری و بصیرت بالا علت هجمه بیگانگان به آیات جنتی، یزدی و مصباح
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سرّ اینکه رادیوی بیگانه می‌گوید به این سه فقیه بزرگوار (حضرات آیات یزدی، مصباح و جنتی) رای ندهید این است که آنها از جهت ولایتمداری، شناخت دقیق اسلام، طرفداری از امام و آرمان‌های امام و استقامت در راه امام بالاترین درجه شجاعت و بصیرت و پایداری را دارند.
به گزارش رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خطر نفوذ دشمن را هشدار داده بودند و حالا دیدیم که دشمن وارد عرصه شد. این نشان‌دهنده تیزبینی و عمق بینش مقام معظم رهبری نسبت به مخاطرات نظام است.
وی تاکید کرد: برای جلوگیری از نفوذ هم مقام معظم رهبری رهنمود لازم را دادند که شما در رای دادن ببینید چه کسانی کاندیداها را معرفی می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی خاطرنشان کرد: الان هم روشن شد که دشمنان ما چه کاندیداهایی را دارند حمایت می‌کنند و نیروهای طرفدار انقلاب چه نیروهایی را.
این عضو برجسته جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: سرّ اینکه رادیوی بیگانه می‌گوید به این سه فقیه بزرگوار (حضرات آیات یزدی، مصباح و جنتی) رای ندهید این است که آنها از جهت ولایتمداری، شناخت دقیق اسلام، طرفداری از امام و آرمانهای امام و استقامت در راه امام بالاترین درجه شجاعت و بصیرت و پایداری را دارند.
وی یادآور شد: حضرت امام (ره) به این سه شخصیت عنایت ویژه داشتند. ایشان حتی در زمان دفاع مقدس که بودجه خیلی نهادهای تحت اشرافشان را به نصف یا ثلث رسانده بودند؛ بودجه موسسه آیت‌الله مصباح را به صورت کامل پرداخت می‌کردند، چراکه به فکر صائب آیت‌الله مصباح و برنامه آموزشی ایشان برای حوزه – که در آن موسسه اجرا می‌شد – اعتقاد داشتند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دزدی ۲۶۰۰۰ دلاری از طریق طرح دوستی در یک شبکه اجتماعی

س فوریه 23 , 2016
یکی از کاربران نرم‌افزار شبکه اجتماعی “تیندر” به وسیله برقرار کردن روابط عاشقانه با ۲ کاربران زن، مبلغ ۲۶ هزار دلار سرقت کرد. به گزارش سایت نودیها : یکی از کاربران نیویورکی نرافزار موبایلی “تیندر” با حربه برقراری روابط عاشقانه و با طرح این نقشه که یک از اعضای خانواده‌ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...